k ga een puppy aanschaffen en wil daarvoor een ziektekosten verzekering afsluiten.
Is er al eens een test over geweest?
Beste antwoord door MrsJones
Beste antwoord door MrsJones
Helaas vind ik het artikel bij Test/dierenverzekering niet terug. Jammer dus.
Mijn zwager is trouwens zeer tevreden over de Ohra.
Hi
Niet naar ohra, gisteren opgezegd omdat ik met mijn hond bij de docter voor haar ooronsteking was, zei wilden de kosten niet vergoeden omdat mijn hond 2 jaar geleden ook al een ooronsteking had??? ik heb geantwoord dat dit niet chronisch is, geen antwoord terug gehad.
weet iemand toevallig nog wel een goede verzekering niet al te duur die überhaupt iets willen vergoeden??
De beste verzekeraar ben je gemiddeld bekeken zelf als je kans ziet om daar wat geld voor apart te houden. Mocht je toch willen verzekeren en achteraf zou blijken dat de verzekeraar meer geld heeft moeten uitkeren dan aan premie betaald is , dan was een verzekering uiteraard gunstiger geweest . Dan knikkeren ze je er echter uit omdat ze toch wel geld aan ons willen verdienen.
De vraag die je jezelf moet stellen bij iedere verzekering (behalve je ziektekosten) is waarom zou ik dat doen, als je denkt je gemiddelde kosten te drukken maak je een denkfout, alleen als je de kosten van een onvoorstelbare calamiteit niet wil of kan dragen moet je aan verzekeren denken maar ga er altijd vanuit dat u gemiddeld met een verzekering duurder uit bent dan zonder.
Ik heb hele goede ervaringen met dier & zorg van Reaal.
Wij hadden een mopshondje en wij betaalden ongeveer 15 euro per maand (zal nu iets meer zijn) maar de verzekering heeft meer dan €6000 betaald, wij betaalden slechts een klein deel zelf.
Voor ons was het een prima verzekering die ook nooit moeilijk heeft gedaan.
Maar afhankelijk van het ras zou ik mijn overweging maken. Het is interessant als u zelf geen grotere bedragen kunt betalen maar wel iedere maand een klein bedrag kunt missen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.