Consumentenbond.nl
Beantwoord

huisdierenverzekering

Is er ook wat bekend over verzekering voor mijn huisdier? i
k ga een puppy aanschaffen en wil daarvoor een ziektekosten verzekering afsluiten.

Is er al eens een test over geweest?
icon

Beste antwoord door MrsJones 20 november 2018, 20:09

Doe het vooral niet bij Ohra, die handelt volledig in strijd met de eigen voorwaarden. Ze passen de voorwaarden te pas en te onpas aan zodat er uiteindelijk vrijwel niets wordt vergoed. Ik ben een hele tijd bezig geweest voor iemand die een vrij dure operatie niet vergoed kreeg, tewijl die wel degelijk onder de dekking valt, je hebt drie keuzes, hij heeft de meest uitgebreide polis. Hoe jonger de hond, hoe minder premie.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Klik op tests - verzekeringen - huisdierverzekering . Niet zozeer een test , maar wel een interessant PDF-bestand waar dit onderwerp tegen het licht gehouden wordt. Wegens de hoge premie en de vele beperkingen en uitsluitingen kiezen velen ervoor om het niet te doen of zelf geld opzij te zetten om uit te kunnen putten als het nodig is.
Dank je wel, ik ga dit document lezen.
Reputatie 7
Badge +7
Wij hebben inderdaad geen huisdierenverzekering getest, @vogelvrij1. Heb je iets gehad aan het artikel waar @E.T. Wiersum je op wees?
Reputatie 7
Doe het vooral niet bij Ohra, die handelt volledig in strijd met de eigen voorwaarden. Ze passen de voorwaarden te pas en te onpas aan zodat er uiteindelijk vrijwel niets wordt vergoed. Ik ben een hele tijd bezig geweest voor iemand die een vrij dure operatie niet vergoed kreeg, tewijl die wel degelijk onder de dekking valt, je hebt drie keuzes, hij heeft de meest uitgebreide polis. Hoe jonger de hond, hoe minder premie.

Reageer