Consumentenbond.nl
Beantwoord

Ik ben lid, maar ik kan geen testen in zien

  • 22 november 2019
  • 8 reacties
  • 923 Bekeken

Let op! Deze informatie is verouderd. Kijk voor de meest actuele informatie over onze abonnementen en tarieven op onze website.

Ik ben lid van de consumentenbond, maar kan geen testen in zien. 

Dat wordt wel beloofd: “toegang tot alle online testresultaten”. 

 

 

icon

Beste antwoord door Imke 22 november 2019, 15:06

Hi @Hendrik Adriaan, dat is niet de bedoeling. Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van Dienstverlening. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45. Zij kunnen dan direct voor je nakijken wat er aan de hand is.

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +8

Hi @Hendrik Adriaan, dat is niet de bedoeling. Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van Dienstverlening. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45. Zij kunnen dan direct voor je nakijken wat er aan de hand is.

Toch is het echt zo. Als ik bv op de link https://www.consumentenbond.nl/beveiligingscamera/beste klik, dan zie ik op die pagina een oproep om lid te worden,  en ook de button ‘Word lid’ is zichtbaar.(terwijl echt wil ingelogd ben!). 

Maar de informatie waar het om gaat, is niet zichtbaar. 

 

Badge +8

Heel vreemd, dank voor de aanvullende informatie. Mijn collega's kunnen precies zien wat er aan de hand kan zijn en in orde maken dat je de testresultaten wél kunt inzien.

Het is misschien nu 8 maanden later maar heb dezelfde klacht, ben lid ben ingelogd maar kan niet de testen bekijken. Overal wordt gevraagd of ik lid wil worden maar dat ben ik al velen jaren. Vervelend om dit zo te ervaren.

Ook nu is het voor leden niet mogelijk toegang te krijgen tot testresultaten.

Dit is een fout waarvan het mij zeer bevreemd dat de Consumentbond dat zelf niet al lang heeft geconstateerd en hierover heeft gecommuniceerd met de leden.

Badge +8

Hi @J.A.R. Bode en @Kaat, helaas was het dit weekend door een storing tijdens werkzaamheden aan de website niet mogelijk om testresultaten in te zien. Het probleem is inmiddels verholpen. Excuses voor het ongemak!

Ik wil ook graag optimaal gebruik maken van mijn lidmaatschap maar ook ik krijg te zien dat ik eerst maar eens lid moet worden. En dan ben ik gewoon ingelogd. Ik maakt eigenlijk nooit gebruik van deze service en daarom merk ik nu pas, na velen jaren lidmaatschap, dat dit deel van mijn abonnement niet werkt. En daar baal ik wel van omdat ik heel snel een nieuwe aanschaf wil doen en nuttige info nu niet heb.

Badge +8

Hi @Daan S, wat vervelend. Je kunt hiervoor het beste even bellen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit dan direct voor je in orde maken. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 18 uur via 070 445 45 45. 

Reageer