Consumentenbond.nl
Beantwoord

Ik ben lid maar kan geen testen inzien

• 2 mei 2019
  • 2 reacties
  • 372 Bekeken

Het is heel frustrerend als je lid bent van de CB dat je niet bij de uitkomst van een test kunt komen.
Ik ben lid en probeer de test van grasmaaiers in te zien maar dat is niet mogelijk.
Er komt elke keer bericht dat ik lid moet worden
icon

Beste antwoord door Monique 2 mei 2019, 15:42

Beste @G.C.M. van Riek,

Bedankt voor je bericht, en welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom je geen testen in kunt zien. Graag leg ik dit aan je uit.

Volgens onze administratie heb je momenteel enkel een abonnement op onze Geldgids. Om toegang te krijgen tot onze online gepubliceerde testen, heb je naast een Geldgids abonnement een aanvullend Consumentenbond Basis lidmaatschap nodig.

Voordelen van het Consumentenbond Basis abonnement (€5,75 per maand)
• 24 uur per dag toegang tot alle online testinformatie;
• Advies op maat met de productvergelijker;
• Handige tabellen, rekenmodules, tips en voorbeeldbrieven.

Consumentenbond Extra abonnement (€7,50 per maand)
Het is ook mogelijk om het ‘Consumentenbond Basis’ abonnement te combineren met je Geldgids abonnement. Gecombineerd heet dit het 'Consumentenbond Extra' abonnement en kost €7,50 per maand.

Wijzigen
Indien je je abonnement wil wijzigen kun je dat hier laten weten, of door contact op te nemen met onze klantenservice. We maken dit dan graag voor je in orde.

Met vriendelijke groet,

Monique
Bekijk origineel

2 reacties

Moet u niet eerst inloggen zodat de computer weet dat u lid bent?
Reputatie 7
Badge +7
Beste @G.C.M. van Riek,

Bedankt voor je bericht, en welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom je geen testen in kunt zien. Graag leg ik dit aan je uit.

Volgens onze administratie heb je momenteel enkel een abonnement op onze Geldgids. Om toegang te krijgen tot onze online gepubliceerde testen, heb je naast een Geldgids abonnement een aanvullend Consumentenbond Basis lidmaatschap nodig.

Voordelen van het Consumentenbond Basis abonnement (€5,75 per maand)
• 24 uur per dag toegang tot alle online testinformatie;
• Advies op maat met de productvergelijker;
• Handige tabellen, rekenmodules, tips en voorbeeldbrieven.

Consumentenbond Extra abonnement (€7,50 per maand)
Het is ook mogelijk om het ‘Consumentenbond Basis’ abonnement te combineren met je Geldgids abonnement. Gecombineerd heet dit het 'Consumentenbond Extra' abonnement en kost €7,50 per maand.

Wijzigen
Indien je je abonnement wil wijzigen kun je dat hier laten weten, of door contact op te nemen met onze klantenservice. We maken dit dan graag voor je in orde.

Met vriendelijke groet,

Monique

Reageer