Consumentenbond.nl

Invullen van gegevens werkt niet op Consumentenbond website (vergelijker)

• 7 mei 2018
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

indien ik mijn huisnummer en toevoeging invul (10x) krijg ik de vermelding dat dit niet is gedaan.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling @W.L.J. Keulen. Waar heeft u deze gegevens precies in geprobeerd te vullen?
Men vroeg op een website van de consumenten bond of ik een provider wilde hebben met alles in éen . Wat ik niet graag doe is een mogelijk heid invullen om mijn heel lange verlangen om 1 rekening te ontvangen van 1 provider die kan zorgen voor voor. Vast bellen,internet, televisie en mobiel.
Na tien keer mijn huisnummer en toevoeging d.w.z 7 C ingevuld te hebben wordt aangegeven vul Uw huis nummer en toevoeging in. Voor mij was dit een serieuse zaak. Consumenten bond hoeft zich niet te schamen .Het komt bij meerdere zaken voor.Ook worden komputer antwoorden gegeven met no reply.Of de robot begrijpt het niet met de nederlandse taal.Ach ik ben ruim 80 dus mijn tijd is snel om.
Groet Dirk.
Reputatie 6
Badge +6
Beste @W.L.J. Keulen ,

Nou, met 80 jarig en nog zo actief bezig met vergelijken en vragen stellen op het forum verwacht ik wel dat u hopelijk nog een flink aantal jaartjes 'mee zult gaan' 😉.

Mijn collega @Monique van de Beek heeft het net geprobeerd en alles schijnt goed te werken. Heeft u wel de toevoeging van uw huisnummer apart genoteerd in de vergelijker (zie afbeelding onder)? Mocht het alsnog niet lukken, dan kan ik voor u in orde maken dat één van mijn collega's van het Serviceteam contact met u zoekt. Dan kunnen zij samen met u de vergelijker doornemen. Ik hoor het graag van u.

Fijne dag!

Juist (hoe het wel werkt):

Onjuist ( hoe het niet werkt)

Ik vind het wel sportief om op mijn topic te reageren.
Jammer dat ik mijn schoolgeld voor niets heb betaald. dat ik een muggezifter ben dat weet ik,maar met punktueel zijn win je het altijd.
Kijk naar je gegevens invullen.
Voornamelijk: Huisnummer+toevoeging dat is voor mij 7C.
Hierna het vakje optioneel.(mistig)
Dan mag ik raden ? Dit gaat niet gebeuren en helemaal niet als een website aangeeft wij kunnen iets voor U betekenen Het resultaat wat voor mij bekend is
we begrijpen je niet of het blijft bij het oude (koek)We leven nu in de moderne tijd.
Ik hoop dat dit voor U heel lang is. Groet :Dirk.
Reputatie 7
Badge +7
Ik begrijp de verwarring @W.L.J. Keulen. Het rechtervakje is inderdaad voor de toevoeging. De reden dat daar 'Optioneel' staat, is omdat niet iedereen een toevoeging bij het huisnummer heeft. In veel gevallen blijft dit vakje dan leeg.
Het huisnummer zelf daarentegen is verplicht, en staat daarom in een ander vak. Zonder uw huisnummer kunnen we de gegevens niet ophalen voor de vergelijking.

In ieder geval bedank ik u graag dat u de moeite heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. Ik geef het intern aan onze ontwikkelaars door.

Is het inmiddels wel gelukt met de vergelijker, of kan ik u daar nog bij assisteren?

Met vriendelijke groet,

Monique van de Beek

Reageer