Consumentenbond.nl
Beantwoord

Jaarinhoud Consumentengids 2017

• 15 juni 2018
  • 3 reacties
  • 704 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Er is een aparte pagina met de jaarinhoud van 2016 Consumentengids Jaarinhoud 2016
Reuze handig. Wanneer komt een dergelijke site met jaarinhoud 2017 ?

icon

Beste antwoord door Monique 22 juni 2018, 14:36

Hier ben ik weer. Ik had natuurlijk kunnen weten dat ik het antwoord heel snel had kunnen vinden bij onze hoofdredacteur. 😉

We hebben eind vorig jaar besloten om geen naslagwijzer meer te publiceren omdat op consumentenbond.nl/archief alle artikelen van de afgelopen vijf jaar terug te vinden zijn. Op veler verzoek heb ik dat beleid echter herzien; nu publiceren we elke gids achterin weer een index, namelijk van alle tests van de afgelopen tijd. Maar we kijken niet meer terug aan het einde van het jaar op dat ene jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik ben je niet vergeten @cbw62. Nog op zoek naar het jaaroverzicht 2017. 😉
Reputatie 7
Badge +7
Hier ben ik weer. Ik had natuurlijk kunnen weten dat ik het antwoord heel snel had kunnen vinden bij onze hoofdredacteur. 😉
We hebben eind vorig jaar besloten om geen naslagwijzer meer te publiceren omdat op consumentenbond.nl/archief alle artikelen van de afgelopen vijf jaar terug te vinden zijn. Op veler verzoek heb ik dat beleid echter herzien; nu publiceren we elke gids achterin weer een index, namelijk van alle tests van de afgelopen tijd. Maar we kijken niet meer terug aan het einde van het jaar op dat ene jaar.
Reputatie 5
Badge +5
@Monique van de Beek
Hartelijk dank voor de genomen moeite!

Reageer