Consumentenbond.nl
Vraag

Kan consumentengids niet lezen in App

Hallo,

Zojuist probeerde ik de kiosk app te gebruiken. Ingelogd, licenties toegekend aan oude gidsen... wat verschrikkelijk ingewikkeld. Maar afijn, het lijkt allemaal goed gegaan te zijn en dan: blijkt dat je slechts 3-4 pagina's kunt lezen.

Help, wat doe ik fout?

Graag een oplossing, want voor testen verwijzen jullie naar de online gids; ik hoop dat ik direct vanuit de app hiernaartoe door kan klikken, maar dan moet ik eerst wel de gids kunnen lezen...

Gezien de recenties in de apple store ben ik verbaasd dat jullie geen prioriteit aan dit probleem geven noch dat ik (op een promimente plek) documentatie op jullie website vind die beschrijft hoe je dit probleem op kunt lossen.

Maar ik heb vast iets over het hoofd gezien.

Met vriendelijke groet,
Johan

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Johan,

Graag heet ik je van harte welkom op de community. Leuk dat je ons hebt gevonden. Ik hoop dat dit overigens als makkelijker ervaren is dan wat je beschreef over onze Kiosk app. 😉
Daarnaast krijg je van mij ook direct een excuses voor de wat late reactie.

Betreft je vraag. Ik weet niet waarom dit niet werkt, maar ga dit zeker voor je uitzoeken, en kom er dan op terug. Daarnaast geef je het volgende aan:

Graag een oplossing, want voor testen verwijzen jullie naar de online gids; ik hoop dat ik direct vanuit de app hiernaartoe door kan klikken, maar dan moet ik eerst wel de gids kunnen lezen...

Wat bedoel je precies met het verwijzen naar de online gids voor testen? De meeste testen zijn namelijk te vinden op onze website, en niet in de digitale versies van de gidsen.

Ook ben ik benieuwd naar welke test je op zoek was, en of dit bij elke gids zo is/was, of bij één specifieke.
Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb direct een sprintje getrokken naar de betreffende collega's (en dat op vrijdagmiddag, met deze temperaturen en een defecte airco 😉). Zij hebben nog wat meer informatie nodig om het verder uit te pluizen. Zou je de volgende dingen naar mij willen sturen in een privébericht. We gaan er dan mee aan de slag.

• Lidnummer
  • E-mailadres waarmee je bij de kiosk app en/of de Consumentenbond geregistreerd bent
  • Welk artikel of welke gids je probeerde te lezen
  • Welke gidsen je een abonnement op hebt
  • Vanaf welk apparaat je de kiosk app gebruikt

Reageer