Consumentenbond.nl
Beantwoord

Klachtenkompas geen mogelijkheid tot positieve afhandeling?

  • 5 april 2019
  • 3 reacties
  • 506 Bekeken

Ik vind het jammer dat je op Klachtenkompas.nl geen mogelijkheid hebt om aan te geven dat de klacht serieus is genomen, en naar behoren is afgehandeld.
Ik heb mijn opgeloste klacht dus maar weggehaald, waardoor ook de oplossing niet te zien is voor andere klagers.

Of is die er wel, en zie ik 'm over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Imke 5 april 2019, 11:39

Hi @JayJayy, die optie is er zeker wel! ☺Je kunt namelijk, nadat de klacht gesloten is een beoordeling plaatsen. In deze beoordeling kun je door middel van een smiley en wat aanvullende tekst beschrijven hoe jouw klacht wel/niet opgelost is.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +6
Hi @JayJayy, die optie is er zeker wel! ☺Je kunt namelijk, nadat de klacht gesloten is een beoordeling plaatsen. In deze beoordeling kun je door middel van een smiley en wat aanvullende tekst beschrijven hoe jouw klacht wel/niet opgelost is.
O, ok, en hoe ‘sluit’ ik een klacht dan?
Badge +6
O, ok, en hoe ‘sluit’ ik een klacht dan?

De klacht sluit automatisch na 10 dagen geen reactie of antwoord. Hier krijg je ook een melding van per e-mail. Ook ontvang je na het sluiten van de klacht een e-mail met de vraag om de klacht te beoordelen.

Reageer