Consumentenbond.nl

Klachtenkompas inlog problemen

• 7 mei 2015
  • 5 reacties
  • 1525 Bekeken

Ik heb een klacht op Klachtenkompas gezet maar elke keer als ik wil inloggen dan wordt mijn wachtwoord niet herkent. Ik moet dus elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen. De eerste keer kom ik er dan wel in maar als ik daarna nog een keer wil inloggen dan weer niet (6x inmiddels). Herkent iemand dit probleem?

5 reacties

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je het met een andere browser geprobeerd? Dat kan de uitkomst zijn. Overigens werkt het ook nog niet zo goed op een smartphone of tablet. We zijn op het moment bezig met een grote vernieuwing (achter de schermen) om ook dat vlekkeloos te laten verlopen. Nog steeds problemen? Dien een feedbackmelding in met de tab 'Geef je feedback', rechts op (o.a.) deze pagina, dan wordt er een software-analyse meegestuurd en kunnen we kijken wat er misgaat. Vergeet darabij je e-mailadres niet, anders kunnen we niet in contact met je komen.

Ik heb een klacht op Klachtenkompas gezet maar elke keer als ik wil inloggen dan wordt mijn wachtwoord niet herkent. Ik moet dus elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen. De eerste keer kom ik er dan wel in maar als ik daarna nog een keer wil inloggen dan weer niet (6x inmiddels). Herkent iemand dit probleem?

Wel een beetje. Kwam er eergisteren achter dat ook ik niet kon inloggen. Gekeken of ik inlogcodes had genoteerd maar deze niet. Ik dus naar 'ww vergeten?' en wil een bericht naar mijn mail laten sturen. Ging dus niet door want i had geen account meer. Toen maar met CB gebeld en zaak opgelost.
Ik heb het zelfde probleem. Ik probeer een klacht te registreren via klachtenkompas maar bij het verplichte inloggen bij de Consumentenbond herkent het systeem mijn emailadres/wachtwoord niet. Zowel in Explorer als in Chrome geprobeerd. Iemand nog een idee?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @Visser41,

Welkom op de community!

Je probleem is het snelst opgelost door even te bellen met mijn collega's op 070-445 45 45.
Zij kunnen met je mee kijken om te ontdekken waarom het systeem je e-mailadres en/of wachtwoord niet herkent.

Laat je ons weten of het gelukt is?
Succes en tot snel!
Badge +1
Ik heb al diverse malen op allerlei manieren gemeld (zelfs in een gebruiker enquête) dat ik steeds mijn wachtwoord moet resetten om in Klachtenkompas te komen. Daarna gaat het een paar weken goed en dan herhaald de geschiedenis. Dit is al ruim twee jaar. En er gebeurd niets.

Klachtenkompas dit is een klassiek voorbeeld van veel ondernemingen: controleer je online platforms dagelijks met om de zoveel weken een ander account wat binnen een jaar later wel weer een keer wordt getest. En niet via je eigen netwerk maar met een steeds wisselend IP-adres via bijv. een VPN-verbinding.

Reageer