Beantwoord

Klus cadeau: Code werkt niet

  • 7 June 2021
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Beste mensen,

 

Ik heb via mijn werkgever een kerstcadeau afgelopen jaar. Ik kon kiezen uit verschillende cadeau kaarten. Ik koos voor een Klus kaart, die kun je besteden bij de Hornbach, Praxis etc. 

Afgelopen weekend wilde ik betalen met de kaart toen bleek de code niet actief te zijn. 

 

Ik heb vervolgens contact opgenomen met info@kluscadeau.nl . Corrie van kluscadeau liet mij weten dat de kaart niet geactiveerd is. Dit hadden ze moeten doen bij de verkoop. Nu moet ik een aankoopbewijs laten zien maar die heb ik niet.

 

Wat kan ik doen?

Gr. Ton

icon

Beste antwoord door Isolda 23 June 2021, 14:44

Bekijk origineel

3 reacties

Die heeft je vwrrkgever dan toch? Die zou ik het sowieso op laten lossen.

Reputatie 4
Badge +4

TS: 

“ Corrie van kluscadeau liet mij weten dat de kaart niet geactiveerd is. “

Bij de veel gestelde vragen op hun website:

Moet ik mijn Klus Cadeau activeren of registreren voordat ik ermee kan betalen?

Nee dat is niet nodig. Je kunt met Klus Cadeau direct bij een van de aangesloten winkels betalen.

tja………..wat is het nou? 

Misschien toch nog even aan uw werkgever vragen ?

 

 

Badge +5

Hi @A.C.M. de Nijs Excuses dat wij nog niet eerder hebben gereageerd! Misschien heb je iets aan onze informatiepagina over cadeaubonnen. Als je lid bent van de Consumentenbond met een Geld en Recht of Volledig en Vertrouwd lidmaatschap, kan je tevens bellen met ons juridisch team. Zij zijn op werkdagen tussen 08.30 en 18.00 uur bereikbaar op 070 445 45 45.  Zij kunnen je wijzen op jouw rechten.    

Reageer