Vraag

Klus cadeau: Code werkt niet

  • 7 juni 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Beste mensen,

 

Ik heb via mijn werkgever een kerstcadeau afgelopen jaar. Ik kon kiezen uit verschillende cadeau kaarten. Ik koos voor een Klus kaart, die kun je besteden bij de Hornbach, Praxis etc. 

Afgelopen weekend wilde ik betalen met de kaart toen bleek de code niet actief te zijn. 

 

Ik heb vervolgens contact opgenomen met info@kluscadeau.nl . Corrie van kluscadeau liet mij weten dat de kaart niet geactiveerd is. Dit hadden ze moeten doen bij de verkoop. Nu moet ik een aankoopbewijs laten zien maar die heb ik niet.

 

Wat kan ik doen?

Gr. Ton


2 reacties

Die heeft je vwrrkgever dan toch? Die zou ik het sowieso op laten lossen.

Reputatie 3
Badge +3

TS: 

“ Corrie van kluscadeau liet mij weten dat de kaart niet geactiveerd is. “

Bij de veel gestelde vragen op hun website:

Moet ik mijn Klus Cadeau activeren of registreren voordat ik ermee kan betalen?

Nee dat is niet nodig. Je kunt met Klus Cadeau direct bij een van de aangesloten winkels betalen.

tja………..wat is het nou? 

Misschien toch nog even aan uw werkgever vragen ?

 

 

Reageer