Kortingsbon bleek abonnement bij Winkelen en Sparen

• 25 July 2016
  • 0 reacties
  • 119 Bekeken

Goeden dag, hiermee wil ik graag waarschuwen tegen het onverwacht abonneren op Winkelen en Sparen: een tijd geleden kocht ik tickets voor een evenement. Daarbij stond een kortingsbon, waarop ik klikte, maar waarvan ik de korting nooit ontving. Wel werd er vanaf een maand later elke maand € 15 van de rekening waarvan ik had betaald afgeschreven door Winkelen en Sparen. Door op de kortingsbon te klikken, was ik zonder dat ik daar erg in had een abonnement aangegaan dat de eerste maand gratis was en later €15 per maand kostte.

Inmiddels heb ik vandaag 25 juli het abonnement opgezegd en omdat men kon zien dat ik nooit op enige manier van dit abonnement gebruik had gemaakt, werd mij vandaag toegezegd dat de 3 maanden abonnementsgeld binnen 10 dagen zal worden teruggestort. Ik ga ervan uit dat dat ook gebeurt en dat is netjes.

Maar wees gewaarschuwd, voor je het weet, ook al let je nog zo goed op, trap je er gewoon in en als je dan niet goed op je rekening let ben je elke maand € 15 voor iets dat je niet gebruikt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer