Let op! Deze informatie is verouderd. Kijk voor de meest actuele informatie over onze abonnementen en tarieven op onze website.
Ik ben al jarenlang lid van de CB en krijg, ook al jaren, de gids thuis. Ik vind het jammer dat ik op de site niks in kan zien! Daar wordt in de gids regelmatig naar verwezen, maar helaas: iedere keer weer ‘Geen toegang'! Wel met de optie om lid te worden! Maar dat bén ik al lang!! Dus waarom kan ik dan niks zien? De ‘contacturen’ zijn voor mij niet bepaald makkelijk, dan moet ik dat echt gaan plannen op een vrije dag… Alleen heb ik dan doorgaans andere plannen dan deze ergernissen op te lossen! Zo langzamerhand overweeg ik om mijn lidmaatschap op te zeggen, omdat ik er ‘off-line’ steeds minder aan heb en online telkens voor een ‘dichte deur’ sta! Op de momenten dat ik tijd heb om me daar in te verdiepen zijn jullie niet bereikbaar! Dit vind ik wel heel erg jammer.
Beste antwoord door Imke
Maandag lossen ze het wel even voor u op. Normaal log je eerst in met hetzelfde mail adres wat bij de bond bekend is en zo weten ze dan wat uw account is, maar ook vanwege uw privacy is het beter als u even geholpen wordt door een medewerker.
Hi