Consumentenbond.nl
Beantwoord

Lidmaatschap maar geen toegang tot testen

• 14 maart 2020
  • 6 reacties
  • 357 Bekeken

Ik ben al jarenlang lid van de CB en krijg, ook al jaren, de gids thuis. Ik vind het jammer dat ik op de site niks in kan zien! Daar wordt in de gids regelmatig naar verwezen, maar helaas: iedere keer weer ‘Geen toegang'! Wel met de optie om lid te worden! Maar dat bén ik al lang!! Dus waarom kan ik dan niks zien? De ‘contacturen’ zijn voor mij niet bepaald makkelijk, dan moet ik dat echt gaan plannen op een vrije dag… Alleen heb ik dan doorgaans andere plannen dan deze ergernissen op te lossen! Zo langzamerhand overweeg ik om mijn lidmaatschap op te zeggen, omdat ik er ‘off-line’ steeds minder aan heb en online telkens voor een ‘dichte deur’ sta! Op de momenten dat ik tijd heb om me daar in te verdiepen zijn jullie niet bereikbaar! Dit vind ik wel heel erg jammer.

icon

Beste antwoord door Imke 16 maart 2020, 09:45

Maandag lossen ze het wel even voor u op. Normaal log je eerst in met hetzelfde mail adres wat bij de bond bekend is en zo weten ze dan wat uw account is, maar ook vanwege uw privacy is het beter als u even geholpen wordt door een medewerker.

Hi @PleunAB, vervelend dat je (nog) geen toegang hebt tot de online testresultaten. Vermoedelijk heeft dit met je abonnementsvorm te maken of met het feit dat er een ander e-mailadres gekoppeld is aan het onlinegedeelte van je lidmaatschap. Als je even met mijn collega's belt via 070 445 45 45 (op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 18 uur) kijken zij dit even voor je na en passen dit eventueel ook direct aan. Succes!

Bekijk origineel

6 reacties

helaas: iedere keer weer ‘Geen toegang'! Wel met de optie om lid te worden! Maar dat bén ik al lang!! Dus waarom kan ik dan niks zien?

Weet u dat u voordat u de site kunt bezoeken u eerst aan moet melden zodat de site ook weet wie u bent en dat u als lid toegang heeft tot alle informatie?

Ik heb me al op allerlei manier proberen aan te melden, alles aangevinkt wat ik maar aan kan vinken, ingelogd op naam en weet ik wat al nog meer! Ik kan alleen nergens vinden hoe ik mijn abonnement aan mijn  ‘inlog’ kan koppelen als dat is wat u bedoelt. En geloof me: ik heb er, voor mijn gevoel, overal naar gezocht! En ja, toen ik uit pure ellende een nieuw account aan probeerde te maken, bleek dat bekend was dat ik de gids ontvang… Want dan vragen ze om de postcode en huisnummer van je lidmaatschap! Dus dat ging ook niet zomaar… Maar in mijn profiel blijkt dat ik ‘geen abonnement’ zou hebben. En dat snap ik dus niet! Hoe ik dat kan aanpassen… géén idee! Dat is dus mijn frustratie! Als ik ergens eenvoudig zou kunnen vinden hoe ik dat ‘aanmelden’ moet doen om mijn abonnement aan mijn account te koppelen, dan zou dat heel erg helpen!

Maandag lossen ze het wel even voor u op. Normaal log je eerst in met hetzelfde mail adres wat bij de bond bekend is en zo weten ze dan wat uw account is, maar ook vanwege uw privacy is het beter als u even geholpen wordt door een medewerker.

Reputatie 5
Badge +4

Ik denk dat je alleen een abonnement hebt op de gids. Er zijn nl. 3 verschillende abonnementen 

1. Alleen de gids

2. Online + de gids

3. Alleen online

Zie https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap?icmp=navigatie_button_maakkennis

Reputatie 7
Badge +7

Voor een goed antwoord kan je het de CB beter zelf vragen, dus wat @A. Deen  zegt, maandag, de eerste werkdag van de week. Maar ook @Mazzel heeft gelijk. Als je lid bent heb je niet automatisch alle faciliteiten. En zelfs als je  abonnee bent op de gids houdt niet in dat je het andere er gratis bij krijgt.  Zelf heb ik een abonnement op 2 gidsen en een digitaal abonnement. Ik denk dat u het digitale abonnement er niet bij heeft, maar ik zit niet bij de abonnementen administratie, vraagt het beter aldaar. Groet Leo.

Badge +8

Hi @PleunAB, vervelend dat je (nog) geen toegang hebt tot de online testresultaten. Vermoedelijk heeft dit met je abonnementsvorm te maken of met het feit dat er een ander e-mailadres gekoppeld is aan het onlinegedeelte van je lidmaatschap. Als je even met mijn collega's belt via 070 445 45 45 (op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 18 uur) kijken zij dit even voor je na en passen dit eventueel ook direct aan. Succes!

Reageer