Consumentenbond.nl

Meldpunt ‘Te snel kapot’

  • 30 april 2018
  • 2 reacties
  • 438 Bekeken

Ik heb geprobeerd mijn Krups XN 1OO1 INISSIA koffiezetapparaat te melden omdat deze na nog geen 3 jaar aan de onderkant water lekt. Dat gaat dus niet. Weliswaar kan je Koffiezetapparaat en Krups in de menustructuur kiezen, maar het type is onbekend en de klacht staat er ook niet tussen. Ik adviseer de Consumentenbond om bij elk verplicht keuzemenu een item 'anders' toe te voegen. Anders zullen veel mensen de moed opgeven.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor je suggestie @L. Koolhoven. Ik geef het direct door aan mijn collega's!
Reputatie 7
Badge +7
@L. Koolhoven, ik heb direct een sprintje door ons gebouw getrokken om te zien wat ik nu direct voor je kan betekenen. 🙂Van mijn collega begreep ik dat er aan jouw suggestie reeds gewerkt wordt, maar dat het nog even duurt voor dit zichtbaar is op de website. Voor nu kan je wel gebruik maken van een andere optie. Wanneer je in het meldpunt klikt op 'Mijn product staat er niet tussen' (in de bovenste rij), kan je daar zelf productgroep, merk en type handmatig invullen.

Reageer