Consumentenbond.nl

Reactie klantenservice Consumentenbond

  • 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

  • Actieve deelnemer
  • 7 reacties
In Consumentengids 10 staat in het artikel over Bereikbaarheid van klantenservices o.a. vermeld dat van bedrijven wordt verwacht dat ze binnen 48 uur antwoord geven op een vraag.
Enkele weken geleden heb ik via het contactfml op de site aan de Consumentenbond laten weten dat ik gids nr 9 niet had ontvangen, waarop er een geautomatiseerd antwoord kwam, dat zou worden geprobeerd om binnen 7 werkdagen op mijn vraag te reageren..
Na 10 dagen heb ik besloten er toch maar een telefoontje aan te wagen, anders had ik die gids waarschijnlijk nog niet ontvangen.
Is het misschien een idee bij het volgende bereikbaarheidsonderzoek ook de Consumentenbond te betrekken?

1 reactie

Badge +6
Zeker een goed idee @Jos57! 👍

Wel goed om te lezen dat je de Consumentengids vandaag wél op tijd ontvangen hebt. Telefonisch zijn we inderdaad het beste bereikbaar (op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur), al werken we er natuurlijk hard aan om ook binnen de reactietermijn te reageren op berichten!🙂

Reageer