Vraag

Reclame post van de Rabobank

• 23 November 2021
  • 10 reacties
  • 117 Bekeken

Ben nu al bijna 5 jaar bezig om van de reclamepost van de Rabobank af te komen.

• Mailtje sturen helpt niet.
  • retour afzender sturen helpt niet
  • retour afzender met de mededeling 'Hij is dood” helpt niet.
  • bellen met het verzoek om van de mailinglijst gehaald te worden, helpt niet.
  • boos worden aan de telefoon, helpt niet.

Ze moeten geld genoeg hebben bij de Rabobank want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dat probleem.

Maar wat doe ik er aan???

10 reacties

Naar een filiaal gaan en iemand eens over de balie trekken.
De rabobank heeft ook boeren roots.
In die kringen is het ook de gewoonte om een emmer met stront leeg te schudden in het kantoor als protest, als niets meer werkt.

Reputatie 7
Badge +4

beroep je gewoon op de avg wetgeving, het recht om vergeten te worden. moet voldoende zijn

Reputatie 7
Badge +4

ze hebben er zelfs gewoon een webformulier voor: Verzoek AVG-rechten (rabobank.nl) 

hoef je die emmer ook niet mee te slepen :wink:

Reputatie 7
Badge +6

Is er onder je MijnRabo geen rij met knopjes van persoonlijke voorkeuren wat je wel en niet wil ontvangen? Ik ken andere mensen die ook bij de Rabobank zitten, maar die krijgen de post niet die jij bedoelt. De meeste filialen zijn trouwens al opgeheven, je moet naar zo'n regionaal centrum buiten je woonplaats of zo.

Reputatie 7
Badge +6

Inderdaad , @Jan . Heel vaak is die keuzemogelijkheid er . Kwestie van even zoeken en selecteren wat je wel en niet wil . Neemt niet weg , dat het belachelijk is dat bedrijven spontaan doof en blind lijken te zijn als we het op andere manieren proberen . Kan ik ook van meepraten . 

Reputatie 7
Badge +6

Ja @E.T. Wiersum ik vroeg me ook af waar ik dat had ingesteld. Ik geloof dat ik het ook op Postfilter heb gedaan. Ik krijg sindsdien een heleboel geadresseerde reclame niet meer. Misschien helpt dat ook?

Even nog ter verdere verduidelijking.

wij hebben al 5 jaar geen bankrekening of andere dingen bij de RABO. Ik mijd zelfs de pinautomaat (raar natuurlijk)

Volgens mij hebben ze het heel slecht voor elkaar en geld genoeg om regelmatig post te sturen.

We betaald dat ook alweer??

Ga straks de suggestie van E.B.F. Stroeve proberen. (als ik er bij kan)

Badge +5

Hi @Gebruiker1548018746. Welkom op de Community! Wat vervelend zeg. Fijn dat er al met je is meegedacht. Dank weer iedereen! We hebben ook een pagina over ongewenste post/ reclame en wat je hiertegen kunt doen. De info vind je hier :point_left_tone4:  Misschien heb je hier nog iets aan :wink:

ze hebben er zelfs gewoon een webformulier voor: Verzoek AVG-rechten (rabobank.nl) 

hoef je die emmer ook niet mee te slepen :wink:

formulier ingevuld. :) 

emmer staat nog in de schuur.

Hi @Gebruiker1548018746. Welkom op de Community! Wat vervelend zeg. Fijn dat er al met je is meegedacht. Dank weer iedereen! We hebben ook een pagina over ongewenste post/ reclame en wat je hiertegen kunt doen. De info vind je hier :point_left_tone4:  Misschien heb je hier nog iets aan :wink:

Dank.

Reageer