scholl elektrische voetvijl wet & dry

• 21 June 2016
  • 5 reacties
  • 742 Bekeken

Er staat een test van scholl elektrische voetvijl wet & dry op de site, maar nergens op internet kan ik vinden wat voor accu erin zit.

5 reacties

Heb er net één aangeschaft.

In de gebruiksaanwijzing staat vermeld: "Dit product bevat een oplaadbare lithium-ion batterij die niet kan worden vervangen".

Heeft u hier iets aan?

Vriendelijke groet,

Annette

Beste M.J. van Putten, hier is de link bij Google. Hopelijk bent U hiermee geholpen. Vriendelijke groet A.Linderman.

Mijn dank Beste Annette W. Nu weet ik dat ie ook al opgeladen kan worden als hij niet helemaal leeg is.

En nu maar hopen dat hij lang meegaat en de vervang vijlen ook goed (en niet te duur) te krijgen zijn.
Reputatie 4
Badge +4
Ik weet niet, hoe het met deze opvolger van de "oude" electrische voetvijl is gesteld, maar de oude kan ik beslist afraden. Ik heb deze nu een jaar in bezit en de bijgeleverde accu's (4 x AA type) zijn al aan het lekken geslagen. Dit is de eerste keer in mijn leven, dat ik lekkende accu's (!! geen batterijen dus) heb. Inmiddels heb ik de accu's vervangen door andere.

Verder is de motor redelijk zwak te noemen en kun je beter met een handvijl het eelt van je voeten afhalen. Dat gaat sneller en beter ook.
De vraag wordt gesteld naar aanleiding van een test van elektrische voetvijlen. Waar kan ik de test vinden? Ik ben lid van de consumentenbond maar het lukt me niet. Heeft iemand een link naar de test?

Reageer