Consumentenbond.nl

site weer niet bereikbaar

• 25 maart 2018
  • 7 reacties
  • 572 Bekeken

EN WEER!!! IS DE SITE VAN DE CONSUMENTENBOND NIET BEREIKBAAR.
AMATEURS!!!

7 reacties

BIJ MIJ DOET"IE HET PRIMA HOOR.
Reputatie 6
Badge +5
hihihii, Dit is wel grappig. Je praat op de site en zegt dat de site niet bereikbaar is. Leg me maar uit.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @M.M. Vermeulen,

Ik kan me voorstellen dat het irritant is als de website niet bereikbaar is. Net even gecheckt en volgens mij doet alles het (weer) goed. Ik zal het morgenochtend voor alle zekerheid doorgegeven aan de webmaster om het nader te onderzoeken.

@TijsZonderH : het forum draait op een ander platform, dus het zou kunnen dat het forum wel gewoon bereikbaar is, maar de Consumentenbond website niet. De technische details leg ik je wel uit zodra je bij ons op bezoek komt 😉
Reputatie 5
Badge +6
Goed om te proberen als je problemen hebt met een site: doet een andere site, b.v. nu.nl, het nog wel? Probeer eens met een andere browser. Probeer eens met een ander apparaat (bv je mobiel, tablet, laptop...) of vanaf een apparaat op hetzelfde netwerk (bv tablet van een vriend(in), gezinslid, collega)...
Reputatie 6
Badge +5
@Niels Kamper aha.
Reputatie 7
Badge +6
Kan inderdaad vele oorzaken hebben . Nog nooit last mee gehad , dus ik acht de kans zeer klein dat het aan de bond ligt. Beetje kort door de bocht deze conclusie vermoed ik.
Reputatie 7
Badge +4
Huh?
Ik heb nooit problemen hoor.
Kom al jaren bijna dagelijks op de site.
Vermoed dat de oorzaak ergens anders ligt.

Reageer