Consumentenbond.nl
Beantwoord

spammen door Consumentenbond en uw onbereikbaarheid via mail

Badge
Ik erger mij mateloos aan het telkens maar sturen van reclame door de Consumentenbond zelf.
Daarmee doet de consumentenbond precies hetzelfde als bedrijven waartegen de consumentenbond tegen ageert. En op dezelfde opdringerige manier als u dat van die bedrijven aan de kaak stelt! Verzending is gratis stelt u. Kletskoek, die kosten worden dus verdeeld over alle leden!

Als u een nieuw boek hebt gemaakt dat voor de leden interessant is, is er geen reden, om dat niet in de consumentengids te melden. Deze kosten komen ten laste van alle leden, ook hen die niet geïnteresseerd zijn! Bovendien schieten uw reclamebrieven hun doel voorbij: boeken die me nu niet interesseren, zijn misschien over 10 jaar wél interessant. En dan heb ik uw brief allang weggegooid. Zet die boeken maar op uw site, als ik naar het onderwerp zoek, wil ik dat boek wel vinden, al wast het maar als PDF bestand.

Ik wilde daarom een mail sturen, maar vond geen email adres, alleen een webformulier.
Ik heb daarom de ledenservice gebeld, met verzoek om een emailadres, maar dat bleek niet mogelijk.
Ik legde uit, dat met het invullen van een webformulier, ik geen kopie of bewijs had van mijn mail. Niet nodig meldde de dame aan de telefoon, reacties gingen allemaal via een zaaknummer dat aan mijn webformulier zou worden gekoppeld. Ze gaat er daarbij aan voorbij, dat ik dan nog steeds geen kopie heb van wat ik zelf heb ingetikt.

Er staan mij dus twee opties open: of inderdaad dat webformulier invullen en geen kopie hebben van wat ik heb verzonden of via dit forum, dat ik bij mijn zoektocht naar uw mailadres ben tegengekomen.
Ik heb voor dit forum gekozen, zodat ik mijn tekst hopelijk nog kan terugvinden, en ook anderen hier een mening over kunnen ventileren. Ofschoon het maar een klein deel van de leden zal zijn, die op dit forum komt: de meesten hebben in hun leven wel meer te doen dan rondhangen op fora...Ik sluit daarom niet uit, dat er meerdere mensen zijn, die zich ergeren aan uw gespam.
Verlos me daar svp zo spoedig mogelijk van!

met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Wendy van den Elshout 27 september 2018, 10:21

Dag @P. Verbeet , dank voor je melding. Vervelend dat je zoveel moeite hebt moeten doen om ons in kennis te stellen van je ergernis 😮. Uiteraard heb ik dit meteen opgepakt en mijn collega's van Service en Advies gevraagd je van de DM-list te halen.

Verder heb ik nog even geïnformeerd waarom het niet mogelijk is via een mail met ons te communiceren: we werken met een contactformulier omdat we bij bepaalde vragen bepaalde informatie van de relatie nodig hebben om de vraag te kunnen beantwoorden.

Met een contactformulier probeer je de aard van de vraag al te achterhalen en direct de gewenste informatie te vragen. Anders moet je eerst een aantal keren heen en weer mailen. Dit wordt door de meeste klanten als onprettig ervaren. Je krijgt na het invullen van het contactformulier direct een kopie van je bericht toegezonden per e-mail, inclusief een contactnummer zodat je bericht altijd makkelijk te achterhalen is.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. Daar zijn we immers ook voor, om consumenten te helpen - en niet om ze te ergeren.

Met vriendelijke groet,
Wendy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Dag @P. Verbeet , dank voor je melding. Vervelend dat je zoveel moeite hebt moeten doen om ons in kennis te stellen van je ergernis 😮. Uiteraard heb ik dit meteen opgepakt en mijn collega's van Service en Advies gevraagd je van de DM-list te halen.

Verder heb ik nog even geïnformeerd waarom het niet mogelijk is via een mail met ons te communiceren: we werken met een contactformulier omdat we bij bepaalde vragen bepaalde informatie van de relatie nodig hebben om de vraag te kunnen beantwoorden.

Met een contactformulier probeer je de aard van de vraag al te achterhalen en direct de gewenste informatie te vragen. Anders moet je eerst een aantal keren heen en weer mailen. Dit wordt door de meeste klanten als onprettig ervaren. Je krijgt na het invullen van het contactformulier direct een kopie van je bericht toegezonden per e-mail, inclusief een contactnummer zodat je bericht altijd makkelijk te achterhalen is.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. Daar zijn we immers ook voor, om consumenten te helpen - en niet om ze te ergeren.

Met vriendelijke groet,
Wendy
Badge
Dag mevrouw van den Elshout, dank voor uw bericht.

Als de ledenservice had geantwoord, dat bij ontvangst van het webformulier een kopie naar mij zou worden gezonden, had ze mij en haarzelf een hoop ergernis bespaard.

met vriendelijke groet,
P.Verbeet
Reputatie 4
Badge +5
Dag @P. Verbeet , ook dat zal ik nog even doorgeven aan mijn collega's. Nogmaals dank voor je bericht, hiermee kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Als ik je nog ergens anders mee van dienst kan zijn, hoor ik het graag.

Fijne avond!
Groeten,
Wendy

Reageer