Beantwoord

Stekeligheden: werkwijze

• 24 May 2021
  • 6 reacties
  • 545 Bekeken

Rond 10 april dit jaar een berichtje naar de Consumentenbond gestuurd met vraag voor hulp door Stekeligheden. Kreeg op 13 april keurig een berichtje dat het doorgestuurd was naar de redactie van Stekeligheden, maar daarna algehele radiostilte. Geen berichtje dat ze me niet konden helpen, geen berichtje dat het niet geschikt was voor Stekeligheden, nee, helemaal niets. Is dat de normale werkwijze?

icon

Beste antwoord door Saalbers 25 May 2021, 10:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Beste Jozik, u kunt een klacht op Klachtenkompas.nl zetten, dan volgt er enige hulp om antwoord te krijgen. Stekeligheden is niet om hulp te bieden. Leden van de Consumentenbond kunnen bellen met hun probleem en dan helpen ze met adviezen. Uit die hulp worden gevallen geselecteerd om te publiceren in de rubriek Stekeligheden in de gids. 

Beste Jan,

Ik wil eerst en vooral weten of het normaal is dat er totaal niet meer gereageerd wordt na een eerste melding dat mijn bericht is doorgestuurd. Ik vind het allesbehalve correct namelojk. 

Badge +8

Hi @jozik, dank voor je bericht! Kun je me in een privébericht je e-mailadres sturen waarmee je ons gemaild hebt? Dan doe ik navraag bij de betreffende afdeling.

@Imke : is gebeurd. 

Hallo Jozik, 

Als je Stekeligheden rechtstreeks mailt, dan krijg je een standaardmail terug waarin staat dat we vanwege de grote hoeveelheid meldingen die we dagelijks krijgen, helaas niet op elke mail persoonlijk kunnen antwoorden. En dat we alleen contact opnemen als we een stekel in behandeling nemen. Doordat je contact via de klantenservice is verlopen, heb je die mail niet gehad. Normaal gesproken zou de klantenservice moeten aangeven dat u alleen iets van ons hoort als we een stekel oppakken, maar dat is helaas niet gebeurd. Mijn excuses hiervoor!

@Saalbers, ok, duidelijk. Dank voor de reactie. 

Reageer