Sticky

Suggesties voor nieuwe tests? Deel ze hier!

Suggesties voor nieuwe tests? Deel ze hier!
Badge +8
  • Community Manager
  • 2199 reacties

Wij kiezen zelf welke producten en diensten we testen, maar we houden natuurlijk rekening met de wensen en behoefte van onze leden. Daarom horen we graag welke producten jij getest zou willen zien.

Wij testen producten uit de volgende groepen: Digitaal, Energie, Woning & Huishouden, Geld & Verzekering, Auto, Fiets & Reizen, Voeding & Gezondheid en Baby & Kind.

Heb je een goed idee? Laat dan een reactie achter.

232 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Een beschrijving van het nut in de praktijk, en test van douche-wc’s, ook wel Japanse toiletten genaamd, zou ik graag zien.

Ja goeie, ik ook! Zijn erg in opkomst.

Ik noem het “Indisch spuitje” 

Zelf doen?

Gaatje achterin de WC pot boren, spuitje monteren, (grijs of koud)❄️waterleiding aansluiten, kraantje er tussen plaatsten,

afstellen in de juiste hoek geeft nog wel eens problemen😂

op je rug? nee niet fijn,

tussen de bril en de pot door, op de muur, liever niet🚽

te harde straal, is gespikkelde (bruine) 🐻 beer.

Of toch maar niet🤔?

(Stroom)Verbruiksmeters
Het zijn apparaten die hun geld snel kunnen terugverdienen maar uit ervaring weet ik dat ze soms vervelende onhebbelijkheden hebben zoals bar slechte afleesbaarheid van het display (moet je met je kop in een hoekje ondersteboven achter de stekker het kleine logootje in een hoekje van het display zien of het apparaat op "kWh” of op "V” staat) of ze hebben een erg grove aanduiding van de af te lezen waarde zoals het aantal kWh in tienden van een kWh. En geven ze wel iets redelijk nauwkeurigs aan? Nog iets irritants: sommige ervan hebben batterijen nodig.  (!!!)
Voorbeeld:

Privacy van parkeerapps. Volgens een stuk van de VRT van vandaag blijkt het daarmee bar en boos te zijn gesteld.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/08/parkeerpapps/

Graag test voor de lucht water warmtepomp, niet de hybride, wij willen (en uiteindelijk moeten) van het gas af, 
Het is een dure aanschaf voor een langere periode. Een actueel produkt waar meerdere interesse in hebben.
Alvast bedankt, mvg

Beste Imke

Ik denk dat er veel behoefte is aan een test van INFRAROODPANELEN. Het viel me tijdens alle kerst- en nieuwjaarsborrels op dat heel veel mensen dat overwegen, gezien de huidige gasprijzen. En dan op 2 niveaus: mensen die overwegen hun hele huis ermee te verwarmen (kan volgens mij niet maar dat wil ik dus ook wel graag toegelicht).

En dan waar ik zelf naar op zoek ben: een bijverwarming voor mijn werkplek die ik *hybride werkend*  niet hele dagen wil verwarmen. Welke panelen zijn zuinig, of maakt dat niks uit. Moet je ze op het plafond hangen of juist aan de muur? En maakt het verschil welk merk (materiaal, constructie) je neemt? Wat zijn criteria, uitgangspunten? Op dit moment komt de te vinden info van de leveranciers zelf dus niet objectief.

Hartelijke groet, Ingrid

WTW-ventilatie / Balansventilatie

Ik merk dat er nog helemaal geen onafhankelijke testen bestaan van wtw- / balansventilatie systemen. En dan met name naar de decentrale variant (vaak het meest geschikt voor bestaande bouw). 

Met de grote verduurzamingsopgave en stijgende bewustwording van gezonde woningen lijkt het me wel eens tijd dat hier onderzoek naar wordt gedaan.

Wat zijn degelijke opties in termen van kwaliteit, functionaliteit, gebruiksgemak en geluid?

Waterontharders

Reageer