Beantwoord

Test Fairphone2

• 28 October 2016
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

Beste consumentenbond, in het overzicht van geteste smartphones wordt de Fairphone wel genoemd maar is (nog) niet getest. Willen jullie ook een test van opnemen van de Fairphone2? Het is een vernieuwend merk met een visie op eerlijke productie en duurzaamheid. En een Nederlander heeft het opgestart. Ik ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Richard.
icon

Beste antwoord door Ex-Moderator 29 October 2016, 15:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Richard, voor zover ik kan zien kun je hier testinfo van de FP2 bekijken (zichtbaar wanneer je als lid bent ingelogd). Heb je hier iets aan?
Hartelijk dank! Dit is wat ik zoek. Maar wel vreemd dat ik die review niet zelf bij de test van de Smartphones kon vinden... Ook als ik nu kijk zie ik bij test van de smartphones bij de selectie op merk "Fairphone" niet staan. En als ik onderaan de pagina "Smartphones vergelijken" bij "Smartphones per merk" op "Fairphone" klik dan verschijnt de melding "Geen resultaten gevonden"...
Standaard staat het vinkje bij "niet of beperkt verkrijgbaar" uit waardoor de fairphone en nog 559 telefoons verborgen blijven omdat ze niet of beperkt verkrijgbaar zijn.
Aha...dan begrijp ik het. Bedankt voor de toelichting!

Reageer