Uitloggen is bijna onmogelijk op jullie website

• 17 November 2015
  • 11 reacties
  • 905 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Als ik op de blauwe knop met wit mannetje knop rechtsboven aan (om het uitloggen knopje te laten verschijnen) klik en dan uitloggen zie staan. En dan vervolgens naar de uitloggen knop beweeg dan verschijnt dat blauwe blok vliegensvlug weer met community, forum, discussies en wie is wie. Heel irritant. Ik ben een kwartier bezig om uit te loggen. Je moet super snelle reflexen hebben.

11 reacties

Reputatie 1
Dit probleem staat op de lijst van verbeteringen. Bedankt voor je opmerking!
Nog steeds hetzelfde euvel...onmogelijk om uit te loggen. Net als opzeggen via reactieformulier Klantenservice.
Je moet nadat je over het blauwe mannetje zweeft eerst naar beneden bewegen en dan werkt het vlekkeloos. Ga je eerst naar links dan gaat het fout.
Reputatie 5
Badge +7
Nog steeds hetzelfde euvel...onmogelijk om uit te loggen. Net als opzeggen via reactieformulier Klantenservice.

Geplaatst door Agnes53 op Okt 14, 2016.
Beste Agnes53, dank je wel voor je feedback, ik ga het doorgeven. Ondertussen hoop ik dat de tip van A. Deen je helpt, het dropdown kadertje verdwijnt anders inderdaad erg snel. Welk probleem ervaar je precies met het Klantenservice contactformulier?
Reputatie 5
Badge +7
Nog een tip om gemakkelijker uit te loggen uit de community: klik op de grijze Uitloggen-knop onder de blauwe balk. Dan ben je meteen uitgelogd zonder via het blauwe mannetje in het menu naar de uitlog optie te gaan. Zie de screenshot hieronder:

Helaas hebben jullie het probleem uitloggen nog steeds niet opgelost. Mij lukt het ook niet.

Vreemd dat het zo lang moet duren.
Heeft u de oplossing hierboven geprobeerd, daarmee is het één klik?

Geplaatst door Lotte Witty op Nov 17, 2015.

Ondanks deze toezegging van Lotte in 2015 !! Is het uitlog-probleem nog steeds hetzelfde!
Uitloggen werkt hier prima. Kan het zijn dat klagers ingelogd blijven hebben aangevinkt bij het inlogscherm ?
Lieve Willemsen en Lemmen er staan hierboven twee manieren beschreven om uit te loggen. Heeft u behoefte aan nog een derde manier?
Reputatie 5
Badge +7

Geplaatst door Lotte Witty op Nov 17, 2015.

Ondanks deze toezegging van Lotte in 2015 !! Is het uitlog-probleem nog steeds hetzelfde!

Geplaatst door J. Lemmen op Jan 17, 2017.
Beste J. Lemmen, uitloggen kan inmiddels eenvoudig via de knop Uitloggen rechtsboven in je scherm, onder de blauwe balk. Zie deze screenshot:

Als je niet hetzelfde ziet als ik, kun je me misschien doorgeven van welke browser je gebruikmaakt? Ik zit nu in Chrome.

Reageer