Uitnodiging: samen de Consumentenbond-website verbeteren, doe je mee?

• 10 December 2014
  • 35 reacties
  • 544 Bekeken

Speciaal voor leden van de Consumentenbond community: Consumentenbond.nl is een van de grootste consumentensites in Nederland en is constant in beweging. Niet alleen met tests en eerste indrukken van nieuwe producten of andere interessante informatie, maar ook om de website continue te verbeteren en zo het gebruiksgemak voor jou als consument te vergroten. En daar hebben we jouw feedback en ervaring hard voor nodig. Help je mee testen? Vind je het leuk om mee te doen aan een van (of beide) onderstaande tests? Laat hieronder dan uiterlijk morgen (a.s. donderdag 12 december) een reactie achter, dan zorg ik dat je benaderd wordt. Aandachtspunt: Omdat we voor een goede test een bepaalde groepssamenstelling nodig hebben, vragen we je vooraf per e-mail wat persoonlijke informatie (zoals leeftijd en geslacht) te delen. Het is daarom niet direct 100% zeker dat je ook echt mee kunt doen: dit hangt af van de groepssamenstelling. Uiteraard laten we zo snel mogelijk weten of je mee kunt doen aan de test. Heb je vragen? Laat het gerust weten. Test 1: thuistest volgende week Graag nodig ik maximaal 10 communityleden uit om thuis achter je eigen computer nieuwe website-onderdelen te testen.
    Datum: volgende week (week 51). Je voert de test uit op een moment dat jou het best uitkomt, je hebt daarvoor een week de tijd. Tijd: zelf in te vullen Locatie: thuis achter je computer
Test 2: usabilitytest op locatie (in Amsterdam) op 13 januari Graag nodig ik 2 communityleden uit om op locatie (in Amsterdam) met ons in gesprek te gaan over de website en aan de hand van enkele opdrachten nieuwe website-onderdelen te testen (een zogenaamde ‘usabilitytest’).
    Datum: dinsdag 13 januari 2015 (overdag) Locatie: in Amsterdam, op loopafstand van station Amsterdam CS Tijd: de test duurt een uur, de precieze tijd zal afgestemd worden Voorwaarde: je bent in het bezit van een smartphone Reiskosten worden vergoed Je ontvangt een vvv-bon als dank voor je deelname
[update 12 december]

Leuk om te zien dat er zo veel reacties en aanmelding zijn, dank voor jullie enthousiasme. Er zijn geen beschikbare plekken meer te vergeven, dus ik sluit bij deze de inschrijving. We werken graag met jullie samen en organiseren vaker soortgelijk activiteiten. Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor de community nieuwsbrief.

35 reacties

Ik wil wel helpen testen. Of ik 13 januari ook aanwezig kan zijn is een beetje afhankelijk van de tijd waarop dit is.

Ik ben een man, 36 jaar oud.
Stephan, wat een leuke uitnodiging. Ik wil graag meetesten!

Groet,

Berend
Badge
Hoi Stephan,

Ik meld mij graag aan voor beide tests, met een zekere voorkeur voor de usabilyitest. Ben een man van 50 jaar, en in het bezit van een Android smartphone. Heb wel een mening over de huidige site, en ben benieuwd wat er te veranderen staat. Heb overigens eerder ook meegedaan aan de usabiltytest van de huidge site, pleit dat voor of tegen me?๐Ÿ˜‰

Mvg,

Edwin.
Graag doe ik mee aan de 1e test. Met vriendelijke groet, Marja
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Stephan, ik wil jullie graag helpen maar....................................... mijn partner ondergaat in januari een zware operatie dus weet ik niet of ik rond 13 januari beschikbaar ben.

Verder schijn ik een mรˆnneke te zijn in de leeftijd van 48 jaar.
Ja hoor. Mee doen aan de thuistest geen probleem. Niet in Amsterdam, gewone werkdag en in onderwijs kennen we geen verlofdagen.

Overige gevraagde gegevens: man, bijna 50 jr
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Stephan,

Ja ik wil ook wel meedoen , Ik kies vooraf voor de locatie THUIS.

Ik hoor wel of ik mee mag doen. Leeftijd is 72 jaar en ik ben een man

Groetjes
Reputatie 5
Badge +6
Ik kan overdags het huis niet verlaten door de weeks, dat mag niet van UWV omdat ik (helaas nog) zonder werk zit.

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar: heb je huisarrest als je geen baan hebt?
Reputatie 5
Badge +6
Ha Stephan. Als er genoeg anderen zijn, dan vooral daaruit kiezen, maar mocht je denken dat ik wat toevoeg aan de diversiteit, dan wil ik graag kijken of ik zowel voor Test 1 als 2 mee kan doen... Man, 47 jr...
Reputatie 3
Badge +3
Ik doe graag mee aan beide tests. Elodie
Badge +1
Mocht er nog plaats zijn voor de 1e optie is dat geen probleem. Ik kan overdags het huis niet verlaten door de weeks, dat mag niet van UWV omdat ik (helaas nog) zonder werk zit.

Ik ben 49 jaar, en het lijkt mij erg leuk eens zo'n test mee te maken. Altijd leuk om te kunnen helpen.
Badge +1

Ik kan overdags het huis niet verlaten door de weeks, dat mag niet van UWV omdat ik (helaas nog) zonder werk zit.

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar: heb je huisarrest als je geen baan hebt?

Door R. Teeuwen

Nee, geen huis arrest, maar behalve zoeken naar werk en op sollicitatie gesprek gaan mag je niet de ww gebruiken als een vakantie, en voor een dag iets anders doen, moet ik toestemming vragen bij mijn begeleider.

Ik wil wel helpen testen. Of ik 13 januari ook aanwezig kan zijn is een beetje afhankelijk van de tijd waarop dit is.

Ik ben een man, 36 jaar oud.

Leuk Richard! Wil je je opgeven voor beide testen?

Door Stephan

In ieder geval Test 1 en als de tijd me uitkomt ook Test 2 ๐Ÿ‘
Wil wel graag mee doen aan de thuisgestuurde test.

Ben een man van 61 jaar
Leuk wil me opgeven voor beide.

Groet, Hennie
Ha Stephan,

Ik doe graag mee!

Ik ben man en 51 jaar.

Groet Joep
Ja ik wil best meedoen voor de thuistest,lijkt me leuk !
Hoi Stephan,Graag neem ik deel aan de thuistest! Ben benieuwd :)Groetjes Annemarie
Wat een leuk initiatief! Doe graag mee aan de test thuis achter de computer.

Hartelijk dank

Vriendelijke groet

Yvonne (68 jaar)
Badge
Graag doe ik mee met het testen. Met name de thuistest.

Ik ben een vrouw van 59 jaar.
Hoi, ik wil graag meedoen aan de thuistest!
Hi Stephan, ik ben benieuwd naar de vernieuwingen!

Ik doe graag mee en ben voor beide tests beschikbaar 🙂

Stephan, wat een leuke uitnodiging. Ik wil graag meetesten!

Groet,

Berend

Leuk je enthousiasme te lezen Berend! Wil je je opgeven voor beide tests?

Door Stephan

De 13e ben ik helaas verhinderd, dus alleen de 1e test.
Dank allemaal voor de aanmeldingen, ik heb jullie per e-mail verdere informatie gestuurd.

Aanmelden kan nog steeds vandaag.

Hoi Stephan,

Ik meld mij graag aan voor beide tests, met een zekere voorkeur voor de usabilyitest. Ben een man van 50 jaar, en in het bezit van een Android smartphone. Heb wel een mening over de huidige site, en ben benieuwd wat er te veranderen staat. Heb overigens eerder ook meegedaan aan de usabiltytest van de huidge site, pleit dat voor of tegen me?๐Ÿ˜‰

Mvg,

Edwin.

Leuk om te weten dat je al eerder meegedaan hebt! Het pleit voor je dat je zo betrokken bent โ˜บ๏ธ

Reageer