Beantwoord

upgraden naar win 11

• 17 March 2022
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb de volgende laptop: AsusteK, X751LAB. zie hieronder.

Ik las dat je de BIOS zou kunnen upgraden of de firmware. Kan dat met deze computer en is hij dan wel geschikt?

icon

Beste antwoord door E.B.F. Stroeve 17 March 2022, 17:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

nee, het hardware type van de cpu is veel te oud, gaat niet werken., moet minimaal type 8000 of hoger zijn.

Reputatie 6
Badge +4

Het kan wel, naar dan moet u Windows 11 vanaf  bijvoorbeeld een USB stick installeren. Updaten zal met uw laptop niet lukken, los installeren wel.

Reputatie 7
Badge +5

mijn persoonlijke mening, want ik wist dat deze ging komen: als een nieuw besturingssyteem geen updates kan krijgen, en die zullen in grote getale komen, nooit doen. dit is echt voor de hobbyist

Het kan wel, naar dan moet u Windows 11 vanaf  bijvoorbeeld een USB stick installeren. Updaten zal met uw laptop niet lukken, los installeren wel.

Ik denk dat dit niet het publiek is om dat soort oplossingen te propageren. Wie weet hoe het zit kan zelf begrijpen wat de risico's zijn, wie niet weet hoe het zit kan daar maar beter vandaan blijven.

Reputatie 6
Badge +4

Ik geef slechts aan dat het wel mogelijk is. Als ts geen idee heeft hoe is de niets aan de hand. Dan begrijpt hij niet wat ik bedoel.

Als ts iets beter is onderlegd kan hij iets met mijn tip.

Propageren is ietwat overtrokken lijkt mij.

Reageer