Warme douche voor Nomad

• 25 August 2016
  • 1 reactie
  • 397 Bekeken

Al jaren kamperen wij met veel plezier als gezin met de Nomad tent Makonde Air. Helaas is enige jaren geleden door een onweersbui in Kroatie, de Bora-bora, een tentstok verbogen. De tent functioneert nog prima, maar oogde daarna nooit meer zo mooi als daarvoor. In mijn mannengezin delfde ik het onderspit toen ik destijds zei dat we een nieuwe stok moesten zien te regelen. De tent deed het toch nog? Dit jaar hebben we in Italie gekampeerd en vond ik het toch weer jammer dat de tent niet mooi stond. Garantietermijn was al lang verstreken natuurlijk. Toch Nomad gebeld of ze wat voor me konden regelen. Nadat ik de exacte maten van de stokken had doorgegeven kreeg ik kostenloos nieuwe stokdelen toegestuurd. Dank Nomad voor de service

1 reactie

Reputatie 1
Dat is inderdaad een top service van Nomad. Wellicht is het ook leuk om dit goede voorbeeld in te dienen voor de rubriek Zo kan het ook uit de Consumentengids! Dit kan via het volgende e-mailadres: zokanhetook@consumentenbond.nl. Ik wens je nog heel veel kampeerplezier de komende jaren!

Reageer