Consumentenbond.nl

Website van het jaar 2018? Help mee en stem!

Reputatie 7
Badge +7
Ook dit jaar is Consumentenbond.nl genomineerd voor Website van het Jaar, in de categorie Vergelijking. Daar zijn we natuurlijk heel erg trots op! Vorig jaar wonnen we reeds de prijs voor populairste vergelijker. Dit jaar wellicht ook de beste?

Daar hebben we jou voor nodig! Help mee en stem zelf, deel onze berichten en wellicht stemmen je familie, vrienden en bekenden ook op ons.
Stemmen doe je hier en kan tot en met 19 oktober.

Bekijk hieronder de oproep van onze directeur, Bart Combée. Zie je geen video? Bekijk hem dan hier: https://youtu.be/bhMcI2TUxQ8
https://youtu.be/bhMcI2TUxQ8

8 reacties

Ik kies niet voor onze bond als beste vergelijker. Een simpel voorbeeld:

De consumentenbond vindt dat je het beste een mobiel abonnement kunt afsluiten bij Simpel. Maar zij gaan volledig aan het feit voorbij dat je dan het langzaamste 4g hebt namelijk van 75 Mbps.
Daarna komen aanbieders als BEN en Hollands Nieuwe. Onze bond haalt haar info uit haar eigen info van klanten, maar dat is maar een deel van het verhaal en wel het subjectieve deel. Objectieve meetgegevens van snelheden moet je ook meetellen. T mobile haalt 300 Mbps.

Ook over de voorwaarden vind ik de bond niet helder. Zo kun je Simyo abonnementen per maand opzegbaar afsluiten. Bij de andere aanbieders is het twee of één jaar. Kies je voor Simpel en dat doe je voor goedkoop, dan zit je twee jaar vast aan de langzaamste aanbieder.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor je feedback @M. Louwers. Altijd fijn als hier moeite voor wordt genomen. Ik heb je bericht nog voorgelegd aan onze experts, en zij gaven aan dat de vork niet helemaal in de steel zit zoals je hem hebt geschetst. Er zit namelijk een verschil tussen de theoretische hoogst haalbare snelheid, en de praktische, daadwerkelijke (waar kun je op rekenen) snelheid.
Theoretisch gezien: Simpel 75 Mbps en T-Mobile 120 Mbps. Praktisch: beide 15 Mbps.
Heel veel verschil in snelheid hoef je dus niet te verwachten.

En wat betreft de contractduur: met een langere contractduur wordt het abonnement goedkoper, dus een maandcontract is zeker niet voor iedereen per definitie beter, en kunnen we dus ook niet als zodanig meewegen in het oordeel.

Voorwaarden die we wel meewegen:
  • Afronden van minuten
  • Houdbaarheid van tegoed
  • Buitenbundeltarieven (bellen en internet)
  • Is de bundel tussentijds naar boven en naar beneden aan te passen
Nu is een nieuwe provider uitzoeken ook altijd iets heel persoonlijks, en dan kan het inderdaad voorkomen dat bepaalde aspecten die jij belangrijk vindt niet duidelijk worden meegenomen in onze vergelijker. En tja, dan is onze vergelijker jammer genoeg niet de beste vergelijker voor jou. 😉 Vervelend, maar begrijpelijk! Nogmaals bedankt voor je bericht en een fijn weekend toegewenst.
Reputatie 6
Badge +6
Leuk nieuws 🍾! Gisteravond is de Consumentenbond weer uitgeroepen tot Populairste Website in de categorie Vergelijking. We zijn ontzettend trots op deze publiekserkenning en wij willen jullie dan ook allemaal hartelijk bedanken voor jullie stemmen! 💪🏼

Reputatie 6
Badge +6
Gefeliciteerd! Jullie hebben het voor elkaar gekregen. Zijn dat allemaal feestvierende teamleden op de foto? Van harte!

Reputatie 7
Badge +6

Gefeliciteerd .

Reputatie 7
Badge +5

Reputatie 7
Badge +7
Jan schreef:

Gefeliciteerd! Jullie hebben het voor elkaar gekregen. Zijn dat allemaal feestvierende teamleden op de foto? Van harte!

Een beetje een late reactie, @Jan. Sorry! Van het community team staan alleen Niels en ik op de foto. Tussen ons in staat onze leidinggevende, Petra. Zie onder (inclusief mijn Paint skills 😉🖌)

Reputatie 6
Badge +6
Ah @Monique wat leuk! Nou kunnen we ons niet meer vergissen op de Communitydag. Gezellig zo!

Reageer