Consumentenbond.nl
Beantwoord

Zelf reageren op je eigen klacht?

• 27 juni 2020
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo. Sinds een paar dagen ben ik “lid” bij klachtenkompas, vanwege een klacht.

Na 2 dagen heb ik nieuwe info, en wil dat graag toevoegen. Ik zie bij andere klachten dat er wel nieuwe berichten (reacties)  geplaatst kan worden.

Hier een voorbeeld. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/schiphol-tickets/klachten/ineens-een-2-daagse-stopover-/details?complaintId=1c3dcade-b818-4e5e-8dcb-014b68e0d504

Hoe kan ik dat doen? Ik heb geen zin om steeds mijn bericht te editten. Ik schrijf liever een nieuwe reactie met nieuwe info.

icon

Beste antwoord door Imke 29 juni 2020, 09:33

Hi @Quester68, wat vervelend dat het je niet lukt om nieuwe informatie toe te voegen aan je reeds bestaande klacht. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Service. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 17 uur via 070 445 45 45. Zij helpen je graag verder! Laat je hier nog even weten wat het probleem precies was? Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

9 reacties

Onder de reacties van Mskippyd1978 (gelijk heeft ze!) staat:

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Is dat het niet?

Onder de reacties van Mskippyd1978 (gelijk heeft ze!) staat:

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Is dat het niet?

Nee. Dit is niet mijn klacht. Was een voorbeeld. Onder mijn klacht staat niets. Want ik ben ingelogd. 

Hallo Quester68,

Vanzelfsprekend had ik gezien dat de klacht van Mskippyd1978 niet uw klacht was (hè, hè), maar ik nam aan dat er onder uw klacht iets soortgelijks zou staan.

Misschien moet u eerst eens uitloggen. (?)

Dank u, maar ook dat had ik uiteraard al geprobeerd. Ik denk dat het misschien daaraan ligt, dat de desbetreffende op inactief staat. Want deze firma reageert niet op de klachten.

Wat u bedoelt met de zinsnede “dat de desbetreffende op inactief staat” is mij niet duidelijk.

Overigens: stel uw vraag eens aan de moderatoren van dit forum, die weten dit soort dingen.

Zij zijn bereikbaar via community@consumentenbond.nl

Inactief. Dus een firma, bijvoorbeeld zoals de essent staat op actief, want die reageren op de klachten. Een firma zoals Homeaway is inactief, die hebben nog nooit op een klacht gereageerd.

Moderatoren had ik al geschreven, en feedback ook. Zonder resultaat. Maar het geeft niet. Ben al een stuk wijzer geworden, mijn pakje is weg en mijn geld ook.

TIP: Bestel NOOIT, maar dan ook NOOIT iets uit CHINA!!!!

Waarschijnlijk heb ik het gevonden. Je kan een klacht schrijven, en dan staat ie “open”. Doordat ik nieuwe info toevoegen wou, heb ik bij oplossing mijn wens geschreven, en daardoor lijkt mij de klacht afgesloten… Anders weet ik het ook niet meer. :rofl:

Badge +8

Hi @Quester68, wat vervelend dat het je niet lukt om nieuwe informatie toe te voegen aan je reeds bestaande klacht. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Service. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 17 uur via 070 445 45 45. Zij helpen je graag verder! Laat je hier nog even weten wat het probleem precies was? Ik ben benieuwd!

Ik heb de klacht vanmorgen verwijderd. Die Chinezen weigeren contact. Evengoed bedankt. 

Fijne dag .

Reageer