Actievoorwaarden niet te downloaden

Helaas werken bij de energievergelijker onder productdetails de links naar de pdf'jes van de actievoorwaarden en de productvoorwaarden stroom en gas niet. 200,- euro korting of zo, prima, maar ik wil toch wel graag de voorwaarden lezen...... Jammer!

10 reacties

Reputatie 1

Helaas werken bij de energievergelijker onder productdetails de links naar de pdf'jes van de actievoorwaarden en de productvoorwaarden stroom en gas niet. 200,- euro korting of zo, prima, maar ik wil toch wel graag de voorwaarden lezen...... Jammer!

Geplaatst door P.F. Franken op Mrt 20, 2016.
Snap ik! Ik ga dit morgen meteen doorgeven aan mijn collega's van de Energievergelijker. En vragen of ze hier naar kunnen kijken. Zodra ik meer weet laat ik het je weten!
Ik wil beslist niet pusherig overkomen, maar ze zijn nog steeds niet te bekijken of downloaden.....!
Reputatie 1

Ik wil beslist niet pusherig overkomen, maar ze zijn nog steeds niet te bekijken of downloaden.....!

Geplaatst door P.F. Franken op Mrt 24, 2016.
De vraag staat nog steeds uit bij mijn collega's. Hopelijk kan ik einde dag vertellen wanneer deze technische bug zal zijn opgelost.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Reputatie 1

Alvast bedankt!

Geplaatst door P.F. Franken op Mrt 24, 2016.
Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Zodra ik deze heb zal ik je ook een berichtje sturen per mail. Excuus voor het ongemak. Ik wens je een fijn paasweekend!
Ook ik ben geïnteresseerd om over te stappen, maar niet zonder (alle) voorwaarden te hebben gelezen. Via de site van Pricewise lukt dat nog steeds niet. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost.

Vriendelijke groet,

Erica van Tol
Ik ben inmiddels maar overgestapt naar een andere energieleverancier via pricewise.nl. Toch jammer dat de CB dit maar niet voor elkaar krijgt....!
Badge
Wij vinden het erg vervelend dat het oplossen van deze bug zo lang duurt. We zijn er momenteel nog steeds druk mee bezig. We zijn wel blij dat je inmiddels via Pricewise alsnog je overstap hebt kunnen maken.
Op 4 april jl. ontving ik onderstaand e-mailbericht van de consumentenbond:

Geachte heer/mevrouw ,

Voor zover bij ons bekend is, is dit probleem inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak. Mocht het probleem nog steeds aanwezig zijn, dan raad ik u aan het te proberen middels een andere internetbrowser.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de afdeling Energiecollectief. U bereikt ons op werkdagen tussen 9.00 en 20.00 uur via telefoonnummer 088 66 99 088.

Met vriendelijke groet,

Consumentenbond

Afdeling Energiecollectief

Maar het probleem is niet opgelost, je moet een lapmiddeltje toepassen. Ik heb de documenten kunnen downloaden door inderdaad een andere internetbrowser te installeren (Mozilla Firefox) en vervolgens de URL van de documenten te kopiËren en plakken in de adresbalk. Dus degenen die nog steeds problemen hebben met het openen van de documenten kunnen dit ook eens proberen.

***Verwijderd door beheerder i.v.m. privacygevoelige informatie***

Reageer