Vraag

Budget energie is onbereikbaar.

• 13 November 2022
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Voor overleg over het contract of andere zaken kun je Budget alleen bereiken via de telefoon. Dat zeggen ze, maar het lukt niet. Na een half uur wachten wordt de verbinding verbroken, enz, enz.

Hoe en door wie is Budget te dwingen bestaande klanten fatsoenlijk te woord te staan ??

Nieuw klanten moeten niet met Budget beginnen.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Net als alle andere bedrijven is de bezetting niet op.orde te krijgen. Zeker nu bij energiebedrijven en zorgverzekeraars is het een drama om iemand te spreken te krijgen, slechts een uitzondering daargelaten.

Mijn dochter moest bellen met de anwb en heeft bijna 50 minuten in de wacht gestaan.

Ik bij de ABN bank 46 minuten.

Hoe en door wie is Budget te dwingen bestaande klanten fatsoenlijk te woord te staan ??

Goeie vraag want feitelijk heb je niets om ze mee te dwingen. Ik denk serieus dat het antwoord 'niets' is.

Je kunt ouderwets e-mailen en/of al dan niet aangetekende brieven sturen.

Ik heb sowieso altijd graag schriftelijk antwoord.

Je kunt ouderwets e-mailen en/of al dan niet aangetekende brieven sturen.

Ik heb sowieso altijd graag schriftelijk antwoord.

Is geen antwoord op de vraag "Hoe en door wie is Budget te dwingen bestaande klanten fatsoenlijk te woord te staan ??"

Het zou toch kunnen dat de vragensteller meer een oplossing voor een probleem zoekt dan hunkert naar auditief contact met een BE-medewerker?

Er zijn wel meer vragen op dit forum die niet precies het achterliggende probleem beschrijven.

Het zou toch kunnen dat de vragensteller meer een oplossing voor een probleem zoekt dan hunkert naar auditief contact met een BE-medewerker?

Er zijn wel meer vragen op dit forum die niet precies het achterliggende probleem beschrijven.

Dat is waar maar dan kom je in een soort "weltsmerz" waar geen antwoord op bestaat. Es wäre ja besser. Het is eigenlijk best jammer dat eenvoudige themas, definieerbaar meetbaar, waar je dus eenvoudig eisen aan kunt stellen politiek geen agendapunt zijn. De wet op de wachttijden.

Reageer