Beantwoord

CV Ketelcollectief

• 29 January 2018
  • 12 reacties
  • 1922 Bekeken

Heb me aangemeld voor het CV-ketelcollectief van de CB. Ontving midden december een e-mail met de mededeling dat het allemaal wat langer ging duren. Er werd aangegeven dat het januari zou worden.
Het is inmiddels 29 januari en ik heb nog steeds niet gehoord. Zit er eigenlijk wel op te wachten.
Kan iemand van de CB een update geven? Heb vandaag gebeld maar dat leverde niet direct een duidelijk antwoord op.
icon

Beste antwoord door Monique 30 January 2018, 10:10

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste @E.J. vd Heuvel,

Bedankt voor je bericht.
Het klopt inderdaad dat het wat langer duurt dan we gehoopt hadden. Zoals je waarschijnlijk al begrepen had, waren de resultaten na de onderhandelingen wat ons betreft nog niet voldoende, en daarom hebben we besloten door te onderhandelen, zodat we met een mooi aanbod kunnen komen.

Ik begrijp dat het vervelend is dat het lang op zich laat wachten, en daar bied ik dan ook graag onze excuses voor aan.
Betreft je vraag wanneer je een antwoord mag verwachten, ik heb zojuist van mijn collega's te horen gekregen dat je uiterlijk morgen aan het einde van de dag bericht van ons krijgt.

Nog héél even afwachten dus! 🙂
Beste mevrouw van Beek,

Ik sluit mij bij E. van de Heuvel aan en zie ook uit naar jullie bericht! Wij willen onze bestaande ketel zo snel mogelijk vervangen. Jullie actie komt voor ons op een prima moment. 🙂
Badge
Beste @E.J. vd Heuvel en @Peter Smulders,

U moest langer op het aanbod wachten dan we hadden voorzien. Dat vind ik erg vervelend. De Consumentenbond stelt hoge eisen aan de installateur, voorwaarden en prijzen. Daardoor gingen de onderhandelingen minder vlot dan gehoopt.

Vandaag is het contract getekend. Als het goed is, heeft u nu een mail ontvangen over het Cv-ketelcollectief. We zetten nu alles op alles om de laatste puntjes op de i te zetten wat betreft de informatie op de website.

Dank u wel voor uw geduld.
Prima. Ik ben benieuwd! Dank voor de snelle respons in dit forum.
Reputatie 7
Badge +7
Graag gedaan @E.J. vd Heuvel!
Hebben jij en @Peter Smulders de e-mail inmiddels al gelezen?

Mocht één van de antwoorden onder je topic je geholpen hebben, zou je deze dan willen markeren als ''Beste antwoord''? Zo verandert de status van je topic naar beantwoord, en zijn andere leden met dezelfde vraag hopelijk ook geholpen. Alvast bedankt!
Ik had mij ook opgegeven maar heb geen mail gehad.
op de sebsite moet je inloggen met een userid/wachtwoord die ik niet heb.
Kunt u de mail ook naar mij sturen ?
En ik ben mijn email kwijt en heb maandag gebeld. Op woensdagochtend nog eens maar nog steeds geen nieuw password...
Reputatie 4
Badge +5
Dag @A.rnoud en @E.J. vd Heuvel , ik heb jullie verzoeken hier intern doorgezet. Of je voor het weekend nog bericht krijgt, weet ik niet, maar ik houd de vinger aan de pols opdat je zo snel mogelijk de mail ontvangt.
Goed weekend!
Wendy
Reputatie 7
Badge +7
Als het goed is hebben jullie beide een e-mail ontvangen @E.J. vd Heuvel en @A.rnoud!
Gelukt. Nogmaals dank.
Heb no helemaal geen aanbod ontvangen, graag hiervoor uw aandacht
Reputatie 5
Badge +5
Ik wilde ons inschrijven, maar kreeg toen de melding dat ik op basis van postcode niet in aanmerking kwam om mee te doen. Alleen NH en ZH, geloof ik. Als ik politicus was, zou ik nu gaan roeptoeteren over discriminatie en zo... 😉

Wanneer gaat de CB dit ook voor andere provincies doen?

Reageer