Energie besparen met Stroomcirkel

• 27 April 2016
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

• Oud-medewerker
  • 232 reacties
**** Update ****

Dit topic is onvoldoende transparant opgesteld, waarvoor onze excuses. We zijn momenteel aan het inventariseren of er behoefte is aan een dienst rond energie besparen op basis van inzicht in verbruik. Echter hebben we niet duidelijk gemaakt dat dit een test is en de dienst nog niet bestaat. Met het starten van dit topic hebben wij onnodig ruis veroorzaakt. Dit topic willen wij dan ook afsluiten. In een later stadium betrekken wij jullie graag verder.

Er is een nieuwe energieservice: StroomCirkel. Deze service helpt je met energie besparen, dus tegengaan van verspilling. Gericht op gemak, en controle. De bedoeling is dat je je steentje bij kan dragen zonder te veel gedoe, en indien gewenst zijn er allerlei opties om zelf de details bij te houden en te filteren. Je kunt real-time zien hoe je energieverbruik verloopt, en je kunt seintjes krijgen met tips om simpele besparingen te realiseren (ook voor de kinderen! Klinkt best interessant om eens te bekijken?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
kijk ik nou weer maar half?? Ik zie een website met uiterst beperkte informatie over wat stroomcircel nou precies is en doet (hoog marketing gehalte). er is welgeteld 1 knop te vonden: direct aanvragen. Wat vraag ik aan? Informatie? Een hele doos met spullen? Een abonnement van X euro per maand?

Hier zou je als consumentenbond toch wat van moeten vinden ipv promoten?!

ajuus

emiel
Inderdaad totaal onduidelijk wat je gaat aanvragen. De site is overigens inderdaadonderdeel van een marketingbedrijf. Erg doorzichtig opgezet. Dus ik zou ook wel willen weten waarom promoot de consumentenbond dit? Verdienen jullie hier iets aan?
Reputatie 1
Dit topic is onvoldoende transparant opgesteld, waarvoor onze excuses. We zijn momenteel aan het inventariseren of er behoefte is aan een dienst rond energie besparen op basis van inzicht in verbruik. Echter hebben we niet duidelijk gemaakt dat dit een test is en de dienst nog niet bestaat. Met het starten van deze discussie hebben wij onnodig ruis veroorzaakt. Dit topic willen wij dan ook afsluiten. In een later stadium betrekken wij jullie graag verder.

Reageer