Energieflex via Seniorenvoordeelpas

• 25 January 2018
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

De vraag die ik beantwoord wilde zien was, "hoeveel wilt u besparen".

Het voorschotbedrag vond ik hoog dus,,, ja even kijken hoe of wat.
Het eindresultaat was dat er via de mail een leveringsovereenkomst gezonden werd, niet ingevuld door mij, met een actiekorting van € 200.- dat bedrag wordt verrekend bij de jaarnota?? Misleidend.
Niet ingevuld betekent geen overeenkomst, bij Energieflex niet, er wordt begin januari een bedrag van bankrekening afgehaald. Hoe komen zij daaraan> tot nu toe geen antwoord via Energieflex.
Mail gestuurd naar Seniorenvoordeelpas, gaan niet in op inhoud.
Iemand ook nare ervaring met deze energieleverancier?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje, wat vervelend om te horen @Izetje1.

Ik heb helaas geen ervaringen met deze leverancier die ik met je kan delen maar wellicht kunnen andere gebruikers je daarmee verder op weg helpen.

Wel vraag ik me af of je al eens geprobeerd hebt je klacht op Klachtenkompas te plaatsen?
Dit is een platform uit initiatief van de Consumentenbond dat consumenten de mogelijkheid geeft klachten te plaatsen en op te lossen. De ervaring leert, dat veel bedrijven bereid zijn een oplossing te bieden, gezien de klachten openbaar worden geplaatst.
Zo zie ik ook dat Energieflex veel actief is op Klachtenkompas. Wellicht de moeite waard?

Succes en een fijn weekend!
Dank voor je reactie.
Was voor het eerst op forum. Wist nog niet precies van de hoed en de rand.
Het meest verbazende is toch dat Consumentenbond hierin een rol speelt.
Het vertrouwen in deze bond is erg gedaald.
Reputatie 7
Badge +7
Geen enkel probleem hoor, je mag zowel je klacht hier als op het Klachtenkompas kwijt hoor.
Het was enkel een tip om je wellicht verder op weg te helpen.

Ik begrijp helaas niet helemaal wat je bedoeld met dat de Consumentenbond hier een rol in speelt.
Zou je dit nader uit willen leggen?

Alvast bedankt!

Reageer