Energieleveranciers liegen over tarieven via telefoon! Wanneer worden ze aangepakt?

• 6 July 2017
  • 0 reacties
  • 105 Bekeken

Badge
groet

Hallo. Ik ben vorig jaar gebeld door een grote energieleverancier met een overstap aanbod. Die meneer aan de telefoon bleef consequent liegen, zeker vier keer, over hoeveel ik zou gaan betalen. Enfin, ik ben toen overgestapt omdat ik maar moeilijk kon geloven dat een grote betrouwbare energieleverancier zoveel zou liegen. Na een half jaar heb ik de boel nog eens gecheckt bleek dat ik belogen was. Die meneer zou een waarschuwing krijgen, bij twee waarschuwingen zou hij ontslagen worden, officieel, als ie veel klanten binnen brengt natuurlijk niet lijkt mij. . Mij werd toen een appeltaart aangeboden terwijl ik feitelijk meer als 100 euro ben misgelopen omdat ik van plan was om te gaan zoeken naar een aanbieder die na een jaar 100/200 euro zou geven...een appeltaart aanbieden terwijl ik een hoop geld ben misgelopen waar doodleuk bij vermeld werd dat de energiekosten hoger zouden zijn 100 of zo euro na een jaar (wat niet klopte in mijn geval want een jaar ervoor kreeg ik 150 euro en betaalde ik hetzelfde per maand bij een andere leverancier, kletspraat dus) ! Nu een jaar later weer hetzelfde, krijg een telefoon met aanbieding van een andere grote betrouwbare energieleverancier. De meneer geeft tarieven, nadat ik hem vertel over mijn ervaring met die andere leverancier verandert ie z'n tarieven verhaal, opeens zijn het hogere tarieven (bang dat z'n leugen tot problemen zullen leiden. Ik ben dus door twee groten betrouwbare energieleveranciers belogen. Waarom liegen die mensen, krijgen ze een bonus, worden ze achter de veren gezeten om nieuwe klanten binnen te halen? Ik weet het niet. Ik schrijf dit om mensen te waarschuwen. En wil ook aangeven dat er blijkbaar nogal wat gelogen wordt en dat er daarom wat aan gedaan moet worden.

0 reacties

Geen reactie

Reageer