Consumentenbond.nl
Beantwoord

energievergelijker

• 18 juni 2018
  • 2 reacties
  • 595 Bekeken

Badge
doet de energievergelijker het nog? zo niet, bv omdat het geen januari is (ofzo).. zet dat er dan op, want ik krijg alleen een pagina te zien met niets om aan te klikken..

zie: https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/vergelijker

zonde!
icon

Beste antwoord door Wendy van den Elshout 20 juni 2018, 10:20

Dag @AnnekeBuys , de vergelijker doet het nog hoor, heb het net even gecheckt met jouw link. Welke browser gebruik je? In Explorer krijg ik nog wel eens foutmeldingen, is dat de boosdoener bij jou?

Groeten
Wendy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@AnnekeBuys
Wij zitten al 5 jaar naar volle tevredenheid bij PureEnergie die al 5 jaar uit het gezamenlijk onderzoek van o.a. de Consumentenbond als allerschoonste energieleverancier van Nederland uit de bus komt. Zij leveren alleen 100 % ├ęchte groene stroom die in Nederland met wind of zon opgewekt is. Het leuke is dat hun prijzen ook aantrekkelijk zijn en vaak lager dan bij veel andere, vervuilende leveranciers. Ook belonen zij vaste klanten met een extra laag tarief wanneer je je contract verlengd. De klantenservice is uiterst vriendelijk, betrokken en professioneel.
Kijk maar eens op hun site, wij kunnen het van harte aanbevelen. 🙂
Reputatie 4
Badge +5
Dag @AnnekeBuys , de vergelijker doet het nog hoor, heb het net even gecheckt met jouw link. Welke browser gebruik je? In Explorer krijg ik nog wel eens foutmeldingen, is dat de boosdoener bij jou?

Groeten
Wendy

Reageer