Consumentenbond.nl
Vraag

Energiewacht onderhoudscontract blijft uit - gecertificeerde alternatieven

• 6 januari 2020
  • 0 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

Dag allemaal,

Ik probeer een onderhoudscontract bij Energiewacht af te sluiten (niet de Energiewacht Groep, maar het bedrijf achter Ewacht.nl). Maar dat is een bijzonder frustrerende ervaring!

Het eerste contact dateert van eind november, maar na diverse toezeggingen van verschillende medewerkers - en het driemaal (!) doorgeven van mijn gegevens, waarna alsnog een fout is gemaakt met het aantal ketels bij mij thuis - heb ik nog steeds geen bevestiging van mijn contract binnen waardoor er niets gebeurt. Enkel een bericht van klantcontact dat ze kunnen zien dat het bij de afdeling contracten ligt. Er wordt steeds gezegd dat de bevestiging “morgen of overmorgen” bij mij binnen zal zijn.

Zaterdag werd verteld dat er een nieuw administratiesysteem is waardoor e.e.a. wat langer heeft geduurd, maar dat ik alvast een eerste afspraak kan inplannen. Vandaag werd me verteld dat ik geen afspraak kan inplannen en dat er een achterstand van een week is bij de afdeling contracten. Nog steeds kunnen ze niet garanderen dat mijn contract deze week wordt opgestuurd of zelfs dat ze er druk op zullen zetten.. Tja dat hoor ik nu al ruim een maand...

Waarom niet een andere partij zoeken? We willen graag een gecertificeerde partij die ook onze mechanische ventilatiebox kan onderhouden. Dat zijn er niet veel en aangezien ik steeds het gevoel krijg dat het “écht bijna zover” is heb ik geen trek in van vooraf aan beginnen met een andere partij zoeken. Vandaar dit bericht: heeft iemand nog een idee voor een alternatief? We wonen in Midden NL, provincie Noord-Holland (het Gooi).

Alvast dankt!!

Wouter

0 reacties

Geen reactie

Reageer