Deel je ervaring

Ervaringen met afsluiten van gasleiding gezocht

• 13 October 2021
  • 30 reacties
  • 704 Bekeken
Ervaringen met afsluiten van gasleiding gezocht

Toon eerste bericht

30 reacties

Op dit moment zijn de netbeheerders waarschijnlijk druk bezig om de “mazen” in de wet- en regelgeving gesloten te krijgen.

Mooi, ik hou niet van mazen, het zou niet de letter maar de geest moeten zijn die uiteindelijk het beleid bepaalt.

Sorry ik zeg nog wel eens energiebedrijf terwijl ik netbeheerder bedoel, oude gewoonte. Ik heb de hele gasafsluit saga overigens op tweakers gevolgd.

Reputatie 5
Badge +3

@A. DeenIk zou hier graag nog veel meer verhalen van gasverlaters willen lezen.
welke met of zonder “kleerscheuren” van het gas af gekomen zijn.
Of de mensen welke misschien € 700,- voor de afsluiting betaalt hebben
hiervan nog wijzer worden is natuurlijk de vraag.

De essentie van de hele discussie met de netbeheerders over “weg van het gas” wordt volgens mij ook door deze recente bijdrage een beetje samengevat.

Reputatie 5
Badge +3

Genoeg herhaald wat volgens mij al op diverse andere plekken uitvoerig(er) is besproken.

Volgens @A. Deen (en mij) zijn er op dit moment onder de CB-leden niet zoveel mensen met relevante ervaringen welke ook nog in de pen willen klimmen.

Afwachten zou ik zeggen (en @Kirsten van Loon  - misschien nog een keer een oproep doen?)

Afwachten zou ik zeggen (en @Kirsten van Loon  misschien nog een keer een oproep doen?)

Soms helpt een beetje röring in een topic ook wel eens omdat het dan in beeld komt. Maar de oogst is wel mager.

Badge +5

Zoals @Darkfiber al opmerkte, dwaalden we binnen dit topic af. Ik heb daarom een nieuw topic aangemaakt. Deze vind je hier 

Reageer