Ervaringen met Innova Energie, die het klantenbestand van EnergieFlex heeft overgenomen?

• 7 December 2018
  • 2 reacties
  • 531 Bekeken

Het klantenbestand van het failliete EnergieFlex is overgenomen door Innova Energie. Doordat ik precies in die periode ben verhuisd, heeft Innova er in mijn geval een puinhoop van gemaakt. Dit kost mij ongeveer € 90,00 aan teveel betaalde energiekosten die ik niet terugkrijg. Daarnaast blijken de tarieven veel hoger dan van andere energieleveranciers. Wat zijn jullie ervaringen met deze leverancier door deze overname?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Innova mag de variabele energiekosten rekenen bij de overname van klanten van EnergieFlex.
Deze variabele energietarieven zijn vergelijkbaar met die van de andere energieleveranciers.

Tot nu toe gaat alles hier goed met Innova, nog even afwachten hoe het gaat met de komende overstap naar een andere energieleverancier.

Als er aantoonbare fouten zijn gemaakt, dan zou ik een klacht plaatsen op Klachtenkompas.nl
Daar reageert Innova op klachten.

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/innova-energie/details?companyId=8fb453e7-f2f6-4c7e-884a-4bc155e12395

Wanneer ik nu op zoek ga naar een nieuw energiecontract (mijn huidig contract loopt af op 01 november a.s.) komt Innova als “goedkoopste” (wat heet...) uit de bus.  Is Innova als energieleverancier betrouwbaar.  Op Trustpilot lees ik vooral negatieve ervaringen m.b.t. Innova.

Reageer