Consumentenbond.nl

Essent uit de bocht.

  • 27 april 2019
  • 6 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb vorige week mijn verhuizing doorgegeven aan Essent. Moest telefonisch omdat ik van warmte naar gas overga. Verhuizing wordt netjes op mijn nieuwe adres bevestigd via een email.
Nu krijg ik een brief gericht aan mijn nabestaande, inclusief condoleance, dat de levering i.v.m. mijn overlijden wordt gestopt.
Maandag maar weer eens bellen dat ik nog leef.

6 reacties

Reputatie 7
Dat kun je met recht uit de bocht noemen.
Reputatie 6
Badge +3
Zal de Wet van Murphy wel zijn !!!
Reputatie 7
Juist.
"Als iets fout kan gaan, dan gaat het fout".
Reputatie 7
Badge +4
dan zou alles altijd fout gaan...
Badge +8
Oei, dat is wel héél erg slordig! Ik ben heel benieuwd naar de reactie en eventuele oplossing van Essent. Hou je ons op de hoogte, @Jan H.?
Reputatie 6
Badge +3
Heb vanochtend contact gehad. Verhuizing is goed geregeld, echter iemand heeft een foutief vinkje gezet waardoor ik de verkeerde brief heb ontvangen, waarvoor excuses. Ik ga er voorlopig vanuit dat de zaak verder in orde is.

Reageer