Consumentenbond.nl
Beantwoord

Inloggegevens wijzigen

• 22 december 2018
  • 4 reacties
  • 414 Bekeken

Hoe kan ik de nieuwe inloggegevens van mijn nieuwe router in huisbaasje aangepast krijgen
icon

Beste antwoord door Imke 28 december 2018, 09:35

Hi @H. J. G. M. Prinssen, we hebben inmiddels een antwoord gekregen van het Huisbaasje Team:

"Hierbij de instructie om nieuwe routergegevens aan de Huisbaasje meetstekker door te geven:

• Stap 1: Haal de meetstekker uit het stopcontact en ontkoppel de sensoren. Heb je een slimme meter? Haal dan de p1-kabel eruit.
  • Stap 2: Steek de meetstekker zonder sensoren of p1-kabel weer in het stopcontact.
  • Stap 3: Is het Meetstekker-netwerk zichtbaar op je smartphone of tablet? Sluit dan de sensoren of de p1-kabel weer aan.
  • Stap 4: Open de Huisbaasje-app. Je krijgt dan "communicatiestoring" beeld.
  • Stap 5: Tik op "oplossen" en volg de koppelinstructie op het volgende scherm. "
Als je nog vragen hebt kunt je het beste even contact opnemen met het team van Huisbaasje. Ga naar consumentenbond.nl/huisbaasje of bel op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur: 085 - 2019816.

Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Goedemorgen @H. J. G. M. Prinssen, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Is het inmiddels gelukt met wijzigen van de inloggegevens? Ik hoor het graag, ook als je nog verdere hulp nodig hebt. Mocht je met de instructies hierboven goed geholpen zijn, zou je Imkes reactie dan als Beste Antwoord willen markeren? Dan zien andere forumbezoekers meteen dat je vraag is beantwoord. Dank je wel alvast!
Badge +6
Hi @H. J. G. M. Prinssen, we hebben inmiddels een antwoord gekregen van het Huisbaasje Team:

"Hierbij de instructie om nieuwe routergegevens aan de Huisbaasje meetstekker door te geven:

• Stap 1: Haal de meetstekker uit het stopcontact en ontkoppel de sensoren. Heb je een slimme meter? Haal dan de p1-kabel eruit.
  • Stap 2: Steek de meetstekker zonder sensoren of p1-kabel weer in het stopcontact.
  • Stap 3: Is het Meetstekker-netwerk zichtbaar op je smartphone of tablet? Sluit dan de sensoren of de p1-kabel weer aan.
  • Stap 4: Open de Huisbaasje-app. Je krijgt dan "communicatiestoring" beeld.
  • Stap 5: Tik op "oplossen" en volg de koppelinstructie op het volgende scherm. "
Als je nog vragen hebt kunt je het beste even contact opnemen met het team van Huisbaasje. Ga naar consumentenbond.nl/huisbaasje of bel op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur: 085 - 2019816.

Succes!
Reputatie 5
Badge +7
Hallo @H. J. G. M. Prinssen, dank voor je vraag! Vanaf maandag is het Huisbaasje team weer aanwezig, dan zet ik je vraag aan hen door. Maar als het toch nog lukt dit weekend om met tips van community leden je inlog gegevens te veranderen, hoor ik het natuurlijk graag. Fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb hem niet, maar kun je hem niet opnieuw installeren?
Zoals de eerste keer, dan zou je alle instellingen weer tegen moeten komen.

Reageer