Intergas klantenservice en betrouwbaarheid zou ook in de test mee moeten wegen

• 28 May 2021
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb een Intergas HRE CV ketel aangeschaft, mede op basis van de positieve test in de Consumentengids.

Binnen 4 jaar is echter de brander van de CV al kapot. Nieuwe brander, zonder inbouw, kost €440,- !!

De installateur hierop aangesproken. Die zegt: “helaas, kan gebeuren”. Garantietermijn van Intergas is 2 jaar.

Intergas hierop aangesproken, die zeggen: “helaas, u moet bij de installateur zijn”.

Volgens mij wordt nergens in de test de garantie, service en betrouwbaarheid van de fabrikant meegenomen. De service, garantie en betrouwbaarheid van Intergas zijn dus waardeloos.  Als ik dit had geweten had ik nooit een Intergas-CV gekocht. Nogal een belangrijke factor dat het apparaat 10-15 jaar meegaat.

2 reacties

Badge +8

Hi @P. Kouwen, wat een vervelende ervaring. In onze Vergelijker kun je onder Specificaties van het product onder Actualiteit meer lezen over de garantie en de voorwaarden daarvan. Overigens is dit artikel over Garantie bij cv-ketels misschien ook nog interessant om eens door te lezen.

Dit soort garantie loopt volledig via de leverancier die zich niet mag "verschuilen" achter de fabrikant. U bent neem ik aan lid, dan zou u met devies kunnen bellen voor de juiste aanpak.

Reageer