Consumentenbond.nl
Vraag

klantenservice Budgetenergie slecht geregeld!

• 3 mei 2020
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

Ik heb van Budgetenergie via het energiecollectief recent een aanbod ontvangen en geaccepteerd. Toen ik echter de klantenservice wilde benaderen om nog een vraag over het contract te stellen kreeg ik direct een muziekbandje te horen zonder nadere informatie. Dit bandje werd 8 hele minuten aan een stuk door afgespeeld. Toen heb ik maar de verbinding verbroken en vervolgens het opzegformulier ingevuld en per * verstuurd. Na het verzenden van dit formulier werd wel direct een automatische ontvangstbevestiging  Ontvangen. Echter een maatschappij met zo’n uitermate slechte klantenservice zou niet door de selectie mogen komen. Voor mij reden om af te zien van verder gebruik van de diensten van dit collectief!

*[Gegevens verwijderd door beheerder i.v.m privacygevoelige informatie]

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@A. van de Grift Interessant relaas, vooral jouw eigen emailadres voegt echt iets toe.

Zou het kunnen dat de klantenservice i.v.m. de corona-crisis
ook tijdens de openingstijden telefonisch beperkt bereikbaar is?

Maar was het ook een algemeen interessante vraag welke je wou stellen?
Misschien weten andere (nog) BudgetEnergie klanten hier het antwoord?

Reputatie 4
Badge +7

Beste @A. van de Grift,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van BudgetEnergie. Ik snap dat wachten aan de telefoon geen leuke bezigheid is.

Jammer dat u geen gebruik meer maakt van het EnergieCollectief. Wat raad u ons aan om te verbeteren?

Informatie over onze test klantenservice van energieleveranciers treft u op onze website.

Reageer