Landis Gyr ZCF120ABd meter geen p1 poort?

• 20 January 2018
  • 7 reacties
  • 2457 Bekeken

Hallo

wij hebben net Huisbaasje binnen gekregen maar vinden met geen mogelijkheid de p1 poort. Kan het zo zijn dat we die niet hebben? En wat nu?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Zit bij mij aan de voorkant rechtsonder. Dekseltje naar beneden trekken en daar zie ik hem zitten. Op de foto is dat dekseltje al weg . Zit hij daar niet?
Hoi! Bedankt voor je reactie. Ik kan echt niks vinden. Heb je misschien een foto van jouw meter? Ik zie ook niks in de online handleiding van het apparaat over een p1 poort 😩 Echt balen want we kregen het vandaag en kunnen er nu niks mee.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Wemby ,

Van harte welkom op de community! Ik ben even gaan Googlen en het lijkt erop dat jouw model geen P1 poort heeft, maar werkt met (infrarood) ledjes. Ik ben zelf geen Huisbaasje expert (dus even onder voorbehoud 😉 ) , maar volgens mij dien je dan gebruik te maken van de sensorblokjes. Mocht het niet lukken, dan zorg ik dat één van mijn Huisbaasje collega's maandag direct contact met je zoekt om het probleem hopelijk te verhelpen.
Bedankt @Niels Kamper ! Ja dat vermoeden hadden we nu ook maar we kunnen niks meer veranderen in de app 😩 de app probeert nu een slimme meter te checken maar dat is het dus niet. We hebben het gas stukje wel al gekoppeld maar weten niet zo goed waar we die van elektra moeten plakken.
Reputatie 7
Badge +5
app weggooien en weer opnieuw installeren?
Ja al geprobeerd maar gegevens zitten gekoppeld aan mijn account. Nieuw account aanmaken kan ook niet want je kan alleen inloggen als er een bestelling van Huisbaasje aan dat emailadres hangt 😅
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Wemby ,

Zal ik in orde maken dat één van de Huisbaasje experts je morgen(ochtend) belt? Dan kunnen we het direct voor je in orde maken. Als je laat weten wanneer het schikt + je contactgegevens naar me mailt, dan ga ik het direct voor je regelen.

Reageer