NLE via energiecollectief consumentenbond

• 13 April 2016
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Ik heb via de Consumentenbond een energiecontract aangevraagd bij NLE. Telefonisch werd mij verteld dat levering pas na 34 dagen plaats zou kunnen vinden. Dat is te lang aangezien ik op 26 april de sleutel van mijn nieuwe huis krijg. Er werd mij aangeraden om alles gewoon maar aan te vragen en vervolgens een versnelde levering per opleverdatum huis te vragen. Ik heb nergens een datum aan kunnen geven en krijg nu een mail dat vanaf 19 april de stroom geleverd gaat worden.... Dan heb ik de sleutel van mijn huis nog niet eens. Gebeld met NLE: er is niet aan te doen. Het wordt of 19 april of ergens medio mei. Ongelooflijk star en niet meedenken met de klant. Bovendien heb ik nergens aangegeven dat de stroom per 19 april in moet gaan.

4 reacties

Reputatie 1
Wat een vervelende situatie. Ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega met de vraag of zij hier even naar kan kijken.
Dank je wel.
Badge
Dit is inderdaad een vervelend situatie.

Op het aanvraagformulier van je overstap, is onder meer het volgende veld weergegeven: "Ik ben verhuisd / ga verhuizen*. Als hier "ja" wordt ingevuld, wordt gevraagd naar de gewenste startdatum. Hier kon je twee keuzes maken: zo snel mogelijk, of een specifieke datum invullen. In jouw geval vangt de levering 'te vroeg' aan, dus heb je mogelijk voor ‘zo snel mogelijk gekozen’.

Dit is echter een algemene reactie, want helaas kan ik niet specifiek ingaan op jouw klacht. Ik heb namelijk geen klantgegevens van je en kan de aanmelding dus niet terugvinden. Daarom wil ik je vragen even te bellen naar 088-66 99 088 of je gegevens te mailen naar energiecollectief@consumentenbond.nl. Dan zoeken we het voor je uit.
Fijn Natasja dat je reageert! Ik mail je mijn gegevens door. Nogmaals hartelijk dank.

Reageer