Nuon Powerdeal 250 korting op uw energierekening.

• 12 November 2018
  • 7 reacties
  • 769 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Kreeg hier vorige week een brief over, voor voorwaarden , zie onze website.

Mijn huidige contract loopt nog even , dus een mail gezonden, tot wanneer deze aanbieding geldig is?

Werd vanavond gebeld door Nuon, tot wanneer die aanbieding geldig is, weten ze niet.

Kon daarom het beste nu overstappen. Had in mijn mail de datum waarop mijn huidig contract afloopt.

• Heeft u nog een contract lopen bij een andere energieleverancier en loopt dat binnen twee maanden af? Om de overstapboete te vermijden, wachten we met de levering van energie tot de einddatum van dat contract. Uw Nuon jaarcontract gaat dan iets later in en de looptijd van uw nieuwe contract is dan maximaal twee maanden korter dan een jaar.
Mijn huidig contract loopt ook nog langer dan 2 maanden.

Waar ziet u die 2 maanden staan vraag de medewerker van Nuon.

Misschien een idee hun medewerkers eerst eens met hun voorwaarden bekend te maken?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Als ik de prijs zie van de stroom en het gas, betaal je zelf de korting, als ik de totaal prijs bereken voor mijn situatie.

Ik vind die nogal hoog in vergelijking met andere aanbieders via energie vergelijkers of het consumentenbond collectief.

Vergelijk goed met dezelfde hoeveelheid gebruik gas en stroom.

En wil je eerder weg bij je huidige energie leverancier, dan kost dat een boete voor het eerder stoppen van je contract.
Reputatie 3
Badge +4
Als ik de prijs zie van de stroom en het gas, betaal je zelf de korting, als ik de totaal prijs bereken voor mijn situatie.

Ik vind die nogal hoog in vergelijking met andere aanbieders via energie vergelijkers of het consumentenbond collectief.

vergelijk goed met dezelfde hoeveelheid gebruik gas en stroom.

En wil je eerder weg bij je huidige energie leverancier, dan kost dat een boete voor het eerder stoppen van je contract.

Weet ik, ook , de kom er bij bonus of hoe men het ook maar noemt, vervalt als je het binnen 1 jaar opzegt!

Vergelijking tussen de prijzen van stroom en gas, nog niet gedaan, dacht wacht even tot die tarieven van de verschillende leveranciers er zijn, alsmede alle "aanbiedingen".

Hangt inderdaad van ieders situatie af, als je weinig gas verbruikt, kan een hoge eenmalige korting voordeliger zijn, dan een lagere prijs voor gas en elektra!
De beste ervaringen heb ik zelf met gaslicht.com.
Reputatie 3
Badge +4
De beste ervaringen heb ik zelf met gaslicht.com.

Ga ik ook eens proberen, vrijwel altijd doe ik het via de consumentenbond.

Had eens via een door hen afgesloten contract een meningsverschil met NLE,

Nederlandse Energie Maatschappij ( waarom deze afkorting weet ik ook niet)

hebben ze keurig voor me opgelost!
NLE schijnt NL Energie te betekenen en is de oude naam van de Nederlandse Energie Maatschappij.

Vergelijk goed met dezelfde hoeveelheid gebruik gas en stroom.

In vergelijking met ‘andere aanbieders VIA energie vergelijkers. Hier sla je de spijker precies op de kop!

Elke leverancier moet elke maand voor de vaste contracten opnieuw stroom en gas inkopen. Dit elke maand tegen een andere inkoop prijs, helaas tegenwoordig elke maand duurder. Hierdoor stijgt het tarief ook elke maand iets. Dat houd in dat de contracten die als het ware over zijn met het oude, goedkopere tarief opgekocht worden door die energievergelijkers zoals bijv. gaslicht. Daarom zijn de tarieven die op deze website te zien zijn in de grootste gevallen inderdaad voordeliger.

De boete word in de meeste gevallen wel vergoed als u overstapt via de leverancier zelf. Via een prijs vergelijker site daarin tegen dan weer niet.
Ik kreeg dit jaar de eindafrekening maar kon nergens de €250,- overstapkorting vinden. Zouden ze aan het eind ervan aftrekken maar niet te zien. Even chatten op mijn Nuon maar kwamen er niet uit voor 22:00 u. Nu maar gemaild, ben benieuwd, anders zo weer weg bij Nuon ☹️

Reageer