Onze cv cw3 was aan vervanging toe. Nadat we op de site een cv hadden uitgekozen moesten wij foto’s maken van de huidige cv en de leidingen en uitgang bij de schoorsteen. Volgende dag gebeld en alles was in goede orde ontvangen. Na 2 weken toch maar even gebeld met Feenstra. Hadden namelijk geen offerte gekregen nog. Uiteindelijk na 3-4 weken een offerte gekregen. We hadden hierop accoord gegeven en ze zouden ons bellen voor een installatie afspraak.
hier ging weer een paar weken voorbij. Vervolgens zagen wij bij de buren dat Feenstra bezig was met het installeren van een nieuwe cv. Even de monteurs aangesproken. Ze hadden ook een hoogwerker meegenomen voor nieuwe buizen in de schoorsteen. Wij vroegen of dat bij ons ook zo gaat want daar hadden we niets van gehoord en stond ook niet in de offerte. De monteurs super aardig en ging kijken bij onze cv en ja bij ons moet er ook een hoogwerker komen. Volgende dag gebeld met Feenstra ja er komt ook een hoogwerker en dat moet nog verwerkt worden in de offerte. €495 extra. Hierop gaven wij aan dat het niet ons probleem was. Na veel belletjes. Fout ligt bij hun maar zij zouden de helft betalen en wij de andere helft. Oké nou we zijn maar accoord gegaan. Na een week kregen we weer een offerte en de 50% korting voor de hoogwerker was niet verekend. Hierop wederom gebeld. Na een aantal belletjes kregen we de juiste persoon te pakken. Hij zou het regelen en we zouden een nieuwe offerte krijgen. En ja hoor de korting van de hoogwerker stond erop. Het totaal bedrag was echter hetzelfde als de oude offertes. Hoe kan dat?????? Wat ze hadden gedaan is wat extra berekend voor extra buizen en dergelijke. Ja kom op. We zijn niet gek. Hierop een klachten brief geschreven maar uiteraard geen antwoord erop. GA ALSJEBLIEFT NIET IN ZEE MET FEENSTRA STELLETJE * ZIJN HET.
mvg
cuney
*[Bericht aangepast door beheerder]