Consumentenbond.nl

Oproep voor Greenchoice klanten i.v.m. mogelijke misleiding.

• 7 juli 2017
  • 6 reacties
  • 504 Bekeken

Ik ben er achter gekomen dat Greenchoice zijn klanten “misleidt”.

Het gaat om consumenten die rechtstreeks bij Greenchoice een contract hebben afgesloten of rechtstreeks een verlenging of een vernieuwing van hun contract hebben afgesloten.

De offertes van 2015, 2016 en 2017 zijn mogelijk tegenstrijdig met de Eindafrekening.

Voor een gezamenlijke klacht en schadevergoeding ben ik op zoek naar Greenchoice klanten, zoals hierboven omschreven, die akkoord zijn gegaan met een offerte uit 2015, 2016 en 2017.

De term: "Misleiden", kan ook zijn "Dwaling", het kan zijn "Oneerlijke handelspraktijken" en het kan ook zijn het schaden van "In rechte beschermend vertrouwen".

Elke jurist heeft weer een andere kijk.

Dat Greenchoice fout zit, dat weten ze zelf ook, ik heb dan ook niet voor niets nu al een schikkingsvoorstel van € 300,00!

Dit schikkingsvoorstel van Greenchoice staat niet in verhouding tot de "misleiding" vandaar mijn oproep aan Greenchoice klanten.

Ik moet eerlijk toegeven, de "misleiding" is zeer geraffineerd opgezet, 99,9% van de klanten zullen dan ook niet weten dat ze "misleidt" worden!

En vergeet vooral niet: Greenchoice heeft een Fraude verleden en het lijkt erop dat ze deze hobby weer hebben opgepakt!

Dus heeft u serieuze interesse om een gezamenlijke klacht en schadeclaim in te dienen laat het dan even weten, het kan u honderden euro's opleveren (dit bedrag hangt natuurlijk af van uw verbruik en uw offerte).

Stuur dan even een privé bericht.

6 reacties

u meldt misleiding of anders zins van GreenChoice. toevallig ben ik pas overgestapt naar Greenchoice.

kun je me aangeven waar de misleiding uit bestaat zodat ik dat in de gaten kan houden?
Hoe heb je een contract afgesloten bij Greenchoice, via een offerte een Greenchoice en deze online of telefonisch geaccepteerd, helemaal telefonisch of via bijv. Gaslicht.com?
via de website
Via de website is een ander proces en of Greenchoice daar aan het "sjoemelen" is, dat weet ik niet.
word hier niet wijzer van. verder geen interesse
Voor alle duidelijkheid:

Het gaat om klanten die via een schriftelijke offerte een contract hebben afgesloten bij Greenchoice.

Reageer