Shell energy: ervaringen gezocht

• 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 627 Bekeken

Ik ben mij op het ogenblik aan het oriënteren op een alternatieve energie leverancier voor zowel Stroom als Gas. Ik Zag tot mijn verbazing dat Shell momenteel ook gas en stroom aanbiedt voor zeer competitieve prijzen en zelf voor een jaar vast. Helaas hebben ze geen app waarmee je je verbruik makkelijk kan monitoren. Wie heeft er ervaring met Shell Energy? En hoe gaat dat in de praktijk?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Met shell heb ik geen ervaringen. Als ik hun ‘aanbod’ vergelijk met andere leveranciers, dan zie ik er al snel een paar die 200 euro goedkoper zijn. Ik zou even goed letten op de voorwaarden van welkomstkortingen. Het monitoren van energie kan altijd (bij velen gratis) via https://www.energieverbruiksmanagers.nl/overzicht-energieverbruiksmanagers/ De app van mijn leverancier gebruik ik zelden tot nooit.

Shell Energy biedt inderdaad geen app aan en het monitoren van je dagelijkse verbruik is via de website niet mogelijk.  Het wijzigen van de betaalmethode lukt via de site niet, deze loopt constant vast.  Betaal je handmatig dan zou je een mail moeten ontvangen met een betaallink. Het lukt Shell niet om deze te versturen.  

Shell factureert op datum X, deze factuur is pas op X+3 dagen zichtbaar op de website zodat je vervolgens maar een paar dagen hebt om de factuur handmatig te betalen.

Reageer