Slechte ervaring met zonnepanelenleverancier Return On Energy

• 19 October 2016
  • 1 reactie
  • 1788 Bekeken

De telefoniste van zonnepanelenleverancier Return On Energy heeft mij gedurende vier dagen toegezegd dat de heer L. Dezentje, de eigenaar, mij zou terugbellen op het genoteerde telefoonnummer vanwege een garantieaanspraak op de geleverde zonnepaneleninstallatie van nog geen half jaar oud.Altijd als u belt voor een garantieaanspraak is deze heer niet bereikbaar omdat hij, toevallig, altijd in overleg zou zijn. Tot vier maal toe heb ik zo telefonisch geprobeerd iemand te bereiken zonder resultaat. Vervolgens twee maal per mail geprobeerd het bedrijf te bereiken zonder enige reactie. Het lijkt er op dat zonnepanelenleverancier Return On Energy zich groter voordoet als ze zijn en meer sprake is van een eenmansbedrijf. Het bedrijf is dus op geen enkele wijze bereikbaar voor problemen na installatie of garantieaanspraken . Mensen worden letterlijk aan het lijntje gehouden door het maken van een terugbelnotitie waar geen gehoor aan wordt gegeven.Dit maakt dat Return On Energy u een garantie tot aan de voordeur verkoopt.

Wie heeft ook dit soort ervaringen met www.returnonenergy.nl

1 reactie

Ja, mooie beloften op een website zijn niet veel waard als je jezelf onbereikbaar maakt voor opdrachtgevers bij garantieaanspraken. Vraag me zelfs af of het inschakelen van een advocaat enig effect zou hebben bij dit soort mensen. Niet eens het fatsoen hebben om op telefoontjes of mail te reageren.

Ga bewijs verzamelen......10 jaar garantie:

wekt uw systeem minder op, dan betalen wij u het verschil bij (gelezen op de website).

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Okt 19, 2016.[/quote]

Reageer