Slimme meter is verre van slim, een andere kijk.

• 1 March 2015
  • 6 reacties
  • 356 Bekeken

Deze reactie is verplaatst naar de discussie Stop de slimme meter.

6 reacties

In het forum Woning en Huishouden zijn inmiddels meerdere topics geplaatst over de slimme meter. Dat is prima, het onderwerp leeft kenneljk.

Wel is het voor de overzichtelijkheid beter om de bijdragen niet teveel te versnipperen. Ons verzoek is daarom om deze discussie voort te zetten in Stop de slimme meter. En om de poll te doen!
Dat verplaatsen heb ik inderdaad overwegen, maar is technisch helaas niet mogelijk. Vandaar het verzoek om de discussie in het andere topic voort te zetten.
Iedereen praat over de slimme meter; niemand noemt echter een heel groot voordeel.

Sinds 5 weken heb ik een slimme meter; vanaf dat moment registreert de meter een daltarief en een normaal tarief.

Mijn energieleverancier berekent voor een normaal tarief een kwu-prijs die ca. 30 % hoger is dan de dalprijs.

Toevallig ontdekte ik deze verschillen op de eindafrekening die tot eind februari loopt.

De leverancier gaf toe dat dit nooit door enige instantie is bekend gemaakt, maar det die verschillen kloppen.

Dus 's-avonds na 21.00 uur wassen, drogen en vaatwassen levert veel geld op !!!!!
Dat was mij ontgaan, jammer.

Wellicht kun je het verplaatsen?
Ik had mijn bericht al verplaatst en een link gemaakt in het bestaande bericht,

helaas iets te laat.
Goed om te lezen dat deze discussie verder gaat in het al bestaande topic en de poll over de slimme meter. Ik sluit dan ook deze discussie.

Reageer