Stroomstoring Stedin

• 7 June 2017
  • 0 reacties
  • 113 Bekeken

Begin februari merkte ik dat de nachtstroommeter niet meer werkte. Toen is er op 3 maart een monteur langs geweest. Toen zei de monteur dat er een storing zat en dat die dat ging doormeten. Maar dat wij geen terugkoppeling hoefde te verwachten want zo werkt Stedin niet. Toen trad er voor mij en de rest van de wijk op 21 maart een stroomstoring op van ruim 6 uur. Daarna heb ik weer contact gezocht met Stedin. Maar ze reageren helemaal niet. Althans ze geven netjes antwoord in een chat en zeggen dat ze een actie uitzetten maar als je dan daarna vraagt hoe het zit dan zeggen ze dat ze de chat niet terug kunnen vinden (ondanks dat ik die opgeslagen heb). En dan zeggen ze dat hun termijn van reactie van 4 tot 8 weken weer opnieuw begint. Nu is er op 6 juni weer een monteur langs geweest die zei dat hij het probleem ging oppakken. Maar dat hij niets wist van de historie. Ook heeft Stedin nog geen compensatie voor de storing uitbetaald. Nu is mijn vraag of iemand anders ook ervaringen heeft met Stedin en hoe je het beste dit bedrijf kan benaderen? Want ze reageren ook niet op tweets. Alvast bedankt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer