Consumentenbond.nl

Toegang tot meetdata Huisbaasje

• 27 februari 2018
  • 4 reacties
  • 692 Bekeken

Ik las al dat de meetgegevens niet kunnen worden gedownload. Zijn er wel plannen om dit in de toekomst mogelijk te maken? Of beter: gaat er toegang via een webservice komen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste @P. Laman,

Op dit moment kunnen we je nog niet concreet vertellen of dit in de toekomst mogelijk gemaakt gaat worden. Ik zet je melding wel intern door naar de betreffende collega's om te zien of we je suggestie kunnen gebruiken bij het verbeteren van ons product. Wanneer we er meer over kunnen zeggen komen we er hier zeker op terug!

Monique
We zijn inmiddels 9 maanden verder. Huisbaasje werkt naar tevredenheid, maar ik heb niets meer gehoord over een eventuele toekomstige download mogelijkheid (csv) of nog mooier API. Ik zou de data graag dagelijks geautomatiseerd ophalen en koppelen met bijvoorbeeld KNMI data.
Reputatie 5
Badge +7
Hallo @P. Laman, fijn dat je tevreden bent over Huisbaasje! Ik zal eens vragen bij het Huisbaasje team of er nieuwe ontwikkelingen zijn.
Reputatie 5
Badge +7
Goedemorgen @P.Laman, fijn weekend gehad? Inmiddels heb ik bericht terug van het Huisbaasje team over je suggestie voor een download mogelijkheid van de Huisbaasje data:
"Hier zijn geen vastomlijnde plannen voor. Het is een optie die we aan het overwegen zijn, maar we kunnen hier, zeker op korte termijn, geen garanties voor geven."
Ik denk dus dat je voorlopig nog niet op deze optie kunt rekenen, maar wie weet wordt het in de toekomst toch een mogelijkheid!

Reageer